خرید زمین شهرکی در نوشهر چلک

کد: 29993
3 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - چلک   تاریخ به روزرسانی : 14 شهریور 1402
زمین: 245 متر
موقعیت: شهرکی
سند: ثبتی
بنا: 0 متر
زمین داخل بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 3 (نقد و اقساط)
کد ملک: 29993

توضیحات در مورد خرید زمین شهرکی در نوشهر چلک

خرید زمین جنگلی در نوشهر

لازم بذکر است این زمین جنگلی در نوشهر در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی نوشهر به متراژ 245 با ویوی رو به جنگل واقع شده است.

این زمین جنگلی در منطقه شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در نوشهر ، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.

خرید زمین در نوشهر شمال شاید از نظر خیلی از عزیزان ساده باشد اما ممکن است، خریداران در خرید زمین با مشکلات و دردسر هایی روبه رو شوند به همین دلیل مشاورین ما می توانند در راستای خرید ویلا به شما کمک های فراوانی کنند.

شاید شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که از شلوغی ها، آشفتگی ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خسته شده اید و به دنبال آرامش، رفاه، هوایی پاک و تفریحات هستید. در اینصورت خرید زمین در نوشهر می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک شایانی به عمل آورد.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا ، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

  • کنتور آب
  • کنتور گاز
  • کنتور برق

املاک مشابه زمین در چلک

خرید زمین شهرکی در شمال نوشهر چلک فرصتی استثنایی برای خرید زمین شهرکی در شمال!به دنبال زمینی ایده آل برای ساخت ویلای رویایی خود ی...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/چلک
کد: 37828
615 متر
بنا متر
زمین داخل بافت
شهرکی
خرید زمین 600متری در شمال نوشهر چلک زمینی جنگلی ساحلی رویایی در قلب شمالفرصتی استثنایی برای خرید زمینی ایده آل در چلک نوشهر، گوهری ...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/چلک
کد: 37827
564 متر
بنا متر
زمین مسکونی
جنگلی
فروش زمین شهرکی در نوشهر چلک فروش زمین شهرکی در نوشهر، چلکاگر به دنبال خرید زمین در یکی از بهترین و خوش آب وهواترین مناطق ش...
    نوشهر/چلک
    کد: 37793
    620 متر
    بنا متر
    زمین داخل بافت
    شهرکی
    This page contains geo-tags