قیمت ویلا 200متری در آهودشت چمستان

کد: 37002
1 میلیارد (کلید تحویل)
چمستان - اهودشت   تاریخ به روزرسانی : 21 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 200 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 100 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 1 (کلید تحویل)
کد ملک: 37002

توضیحات در مورد قیمت ویلا 200متری در آهودشت چمستان

خرید ویلا در چمستان ،یکی از مقاصد محبوب برای خرید و سرمایه گذاری در بازار مسکن است. چمستان ،یک منطقه زیبا و ارام واقع در شمال ایران است که با جاذبه های طبیعی خیره کننده و هوای خنک تابستان،جذابیت زیادی دارد.


خرید ویلا در چمستان به عنوان یک سرمایه گذاری پربازده در نظر گرفته می شود.بازار مسکن در این منطقه متناسب با تقاضا و پیشرفت گردشگری روبه رشد است.

این باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال خرید ویلایا سرمایه گذاری در این منطقه باشند.


برای خرید ویلا در چمستان ،اولین قدم اشنایی با بازار مسکن و معاملات ملکی در این منطقه است.می توانید با مشاوران املاک محلی تماس بگیرید و اطلاعاتی در مورد قیمت ها نوع ملک . شرایط خرید بدست اورید.همچنین می توانید از وبسایتها و منابع انلاین استفاده کنید تا اطلاعات دقیقتری درباره خرید ویلا در چمستان بدست اورید.


تحقیق و بررسی بازار املاک قبل از خرید بسیار مهم است.فاکتورهایی مانند موقعیت جغرافیایی،وضعیت زیر ساخت ها،دسترسی به خدمات عمومی و مراکز تجاری،میزان تقاضا و پیش بینی رشد بازار مسکن در اینده باید در نظر گرفته شوند.همچنین اطلاعات در مورد وضعیت قانونی و مالی ملک مورد نظر نیز بسیار حائز اهمیت است.


پس از تحقیق و انتخاب ملک مورد نظر،شروع به مذاکره قیمت و شرایط خرید کنید.با مالک فعلی و مشاور املاک به توافق برسید و همه جزئیات را کاملا درک کنید.سپس،مراحل قانونی خرید را طی کنید،که شامل بررسی مدارک قانونی،تهیه قرار داد خرید و فروش و اخذ مجوزهای لازم.


نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که خرید ویلا در چمستان یک سرمایه گذاری بلند مدت است و نباید فقط بر اساس جذابیت چمستان و مزایای ان اقدام به کنید.قبل از هر تصمیمی،به دقت تحقیق کنید و با مشاوران مسکن حرفه ای مشورت نمایید.


خرید ویلای جنگلی در چمستان


این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراژ100متر مربع و در زمینی به مساحت 200متر مربع در شهر چمستان که یکی از شهرهای توریستی مازندران می باشد،واقع شده است.

نوع سازه این ویلای جنگلی در چمستان نیم پیلوت بوده و در مجموع دارای دو اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل ویلا می توان به کابینت ای کلس ترک،هود،اجاق گاز پنج شعله،پنجره های دو جداره روبه جنگل و…. اشاره کرد.

از دیگر امکانات این ویلا جنگلی در چمستان در فضای بیرون ویلا می توان به فضای سبز،حیاط سازی…و غیره توجه نمود.این امتیازاتو امکانات سبب شده است که از این ویلا به عنوان یک ویلای دنج و لوکس یاد شودو خرید ان می تواند برای شما عزیزان بسیار مناسب باشد.

اگر شما از ان دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از الودگی هوا،شلوغی،استرس و …در امان باشد و چند روز اسایش و ارامش داشته باشید و از هوای پاک شمال لذت ببرید خرید ویلای جنگلی در شهر چمستان می تواند برای شمافضای ارزشمندی باشد تا شما عزیزان به اهداف و خواسته تان برسید.

از دیگر محاسن این ویلای جنگلی در شمال چمستان طراحی مدرن و شیک ان نشان از توانمندی و هنر مهندسان معمار در ساخت این ویلا دارد.

این ویلایکی از ویلا هایی است که مشاوران املاک ساحل را به بازدید و خرید ان توصیه می کنند.

منتظر تماستان و شنیدن صدای گرمتان هستیم.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
انباری
کاغذ دیواری
نورپردازی داخلی
پنجره دو جداره
دو خواب مستر
هود
گاز رومیزی
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
سند شورایی
پارکینگ دارد
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در اهودشت

خرید ویلا در چمستان استخردار 220متری دهکده آهودشت ویلا با متراژ بنای 220 متر و مساحت زمین 300 متر ، سه خواب مستر ، استخر سر پوشیده و حیاط زیبا ، نوساز...
  • تاپ لوکیشن
چمستان/اهودشت
کد: 37692
300 متر
بنا 220 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در آهودشت چمستان نوساز 75 متری خرید ویلا به متراژ 75 متر 2 خواب و مساحت 150 متر مربع در روستای زیبای آهودشت چمستان، به صورت نوساز ب...
    چمستان/اهودشت
    کد: 37514
    150 متر
    بنا 75 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در شمال چمستان 100 متری روستای آهودشت ویلا 100 متری با دو خواب مستر در روستای آهودشت چمستان: زندگی در آرامش جنگلیآیا دنبال یک زندگی آرامش&...
      چمستان/اهودشت
      کد: 37509
      250 متر
      بنا 100 متر
      ویلا همکف
      جنگلی