خرید ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان

کد: 37018
4.600 میلیارد (نقدی)
نوشهر - علی آباد عسگرخان   تاریخ به روزرسانی : 16 شهریور 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 300 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 165 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 4.600 (نقدی)
کد ملک: 37018

توضیحات در مورد خرید ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان

این ویلای جنگلی در علی آباد عسگرخان نوشهر با بنایی به متراژ 165 متر مربع و در زمینی با مساحت 300 متر مربع در منطقه تهرانی نشین قرار گرفته است.

ملک نیم پیلوت در بخش علی آباد عسگرخان دارای سازه ای بتونی بوده که جمعاً دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد.

برای خرید ویلا در علی آباد عسگرخانکه به عنوان ویلای جنگلی در نوشهر از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق ساحلی و جنگلی شهر نوشهر هستند، مناسب باشد.

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در علی آباد عسگرخان از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای جنگلی در نوشهر دارد. اگر قصد خرید ویلای جنگلی و به قیمت رسیده را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری،باربیکیو و....اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در شمال نوشهر آسوده نماید.

سن بنای فوق پنج سال ساخت است و نوع سند آن نیز سند شورایی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی در نوشهر بصورت نقد و اقساط است.

لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در علی آباد عسگرخان نوشهر در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.

قراراداد خرید ویلا در شمال به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در علی آباد عسگرخان شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در نوشهر با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در نوشهر داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در نوشهر مشاوره های تخصصی دهند.

در نظر داشته باشید این ملک در کنار آسایش و آرامش خانواده محترمتان از ارزش افزوده بالایی برخوردار میباشد ، شما در نوشهر دسترسی خیلی نزدیک به جنگل و سواحل زیبای خزر را دارید پس در خرید این ویلا در منطقه برند علی آباد عسگرخان تردید نکنید و تیم ما آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما خواهند بود.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید ویلا در شمال ، خرید زمین در شمال و سایر امور ملکی در نوشهر را به شما عزیزان می باشند.

گروه مشاورین املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
انباری
گاز رومیزی
هود
حفاظ و دزدگیر
دوخواب
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
انواع مرکبات
چشم انداز کوه و جنگل
اتاق پخت
مجوزساخت
سند شورایی
کابینت دارد

املاک مشابه ویلا در علی آباد عسگرخان

خرید ویلا در نوشهر 250متری علی آباد عسگرخان در جستجوی ویلا در منطقه آرام و زیبای علی آباد عسگرخان؟ اینجا ویلا ایده‌آل شماست! این ویلا با مس...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37732
220 متر
بنا 250 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
خرید ویلا در نوشهر دوبلکس 130متری علی آباد عسگرخان یک فرصت منحصر به فرد برای خرید ویلا در نوشهر به شما ارائه می شود. این ویلا دارای سازه دوبلکس با مساح...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37700
227 متر
بنا 130 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا مدرن 300متر استخردار در نوشهر این ویلا مدرن با مساحت 300 متر مربع و استخر دارای 3 خواب مستر و با بهترین متریال‌ها در ساخت طرا...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37690
236 متر
بنا 300 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی