خرید ویلا 240 متری در چمستان

کد: 37020
1.300 میلیارد (پیش پرداخت)
چمستان - اهودشت   تاریخ به روزرسانی : 16 شهریور 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 240 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 140 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 1.300 (پیش پرداخت)
کد ملک: 37020

توضیحات در مورد خرید ویلا 240 متری در چمستان

این ویلا در چمستان با بنایی به متراژ 140 متر مربع و در زمینی با مساحت 240 متر مربع در چمستان قرار گرفته است. این ویلای فلت و مدرن در چمستان دارای سازه ای بتونی بوده که جمعاً دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد.

این ویلای فلت مدرنکه به عنوان ویلای جنگلی در چمستان از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای فلت مدرن در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال - چمستان هستند، مناسب باشد.

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای فلت مدرن - شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، باربیکیو و....اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در چمستان آسوده نماید.

سن بنای فوق نوساز بوده است و نوع سند آن نیز سند شورایی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای فلت مدرن بصورت نقدو و اقساط است.

لازم به ذکر است که قیمت این ویلای فلت مدرن در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.

قراراداد خرید ویلا در چمستان به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال - چمستان با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در چمستان داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در چمستان مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، خرید زمین در چمستان و سایر امور ملکی در چمستان به شما عزیزان می باشند.

املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
درب ضد سرقت
انباری
گاز رومیزی
هود
دو خواب مستر
پنجره دو جداره
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
سند شورایی
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در اهودشت

خرید ویلا در چمستان استخردار 220متری دهکده آهودشت ویلا با متراژ بنای 220 متر و مساحت زمین 300 متر ، سه خواب مستر ، استخر سر پوشیده و حیاط زیبا ، نوساز...
  • تاپ لوکیشن
چمستان/اهودشت
کد: 37692
300 متر
بنا 220 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در آهودشت چمستان نوساز 75 متری خرید ویلا به متراژ 75 متر 2 خواب و مساحت 150 متر مربع در روستای زیبای آهودشت چمستان، به صورت نوساز ب...
    چمستان/اهودشت
    کد: 37514
    150 متر
    بنا 75 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در شمال چمستان 100 متری روستای آهودشت ویلا 100 متری با دو خواب مستر در روستای آهودشت چمستان: زندگی در آرامش جنگلیآیا دنبال یک زندگی آرامش&...
      چمستان/اهودشت
      کد: 37509
      250 متر
      بنا 100 متر
      ویلا همکف
      جنگلی