ویلا 300 متری استخردار در توسکا

کد: 37036
12.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - توسکا   تاریخ به روزرسانی : 21 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 250 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 300 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 12.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37036

توضیحات در مورد ویلا 300 متری استخردار در توسکا

امروزه بیشتر مردم برای خرید ویلا به شمال سفر میکنند . امروز برای شما یک ویلای استخردار در روستای توسکا آورده ایم . اگر قصد خرید ویلا در توسکا را دارید به این فایل دقت کنید.

این ویلای دوبلکس سه خوابه در توسکا سیسنگان که دارای نورپردازی داخلی و خارجی میباشد و بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، استخردار ، و… اشاره کرد.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.


قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ای کلس و… است. در بخش دیگر این ویلا در توسکا نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.
سن بنای این ویلای ساحلی جنگلی ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای دوبلکس به صورت نقد و اقساط است.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

خرید ویلا در توسکا یکی از موضوعات محبوب در حوزه املاک و مستغلات است . منطقه توسکا یکی از مناطق زیبا و دلنشین شمال در ایران میباشد که جاذبه های طبیعی بسیاری دارد و دارای اب و هوای خوبی نیز میباشد به همین دلیل خرید ویلا در نوشهر می تواند یک گام بزرگ در سرمایه گذاری و یا خرید یک منزل تعطیلاتی باشد.
هنگامی که شما تصمیم به خرید ویلا در سیسنگان می گیرید برخی نکات را در نظر بگیرید اولین مورد م.قیعت جغرافیایی است . اطمینان حاصل کنیدکه ویلا در نزدیکی امکانات اصلی مانند فروشگاها رستوارن ها و همچنین از زیر ساخت های حمل و نقل محلی اطمینان حاصل کنید و از قابلیت دسترسی به مراکز شهری مطلع بشوید.

برخی از ویلا ها دارای امکانات لوکس مانند روفگاردن استخر سونا جکوزی ابنما الاچیق باربیکیو و اسانسور هستند در حالی که برخی دیگر از ویلا ها ساده تر و کم هزینه تر هستند . در هر صورت اطمینان حاصل کیند که ویلا با تمامی نیازهای شما سازگار است.

ضمنآ قبل از خرید ویلا در توسکا از قیمت ها و شرایط بازار ملک در منطقه اگاه شوید. مشاوره با افرادی که تجربه در این زمینه دارند یا انجام تحقیقات لازم خودتان میتوانید به خرید ویلا در نوشهر بپردازید و از یک منزل تعطیلاتی در این منطقه زیبا لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این ویلای شیک با کارشناسان ما در تماس باشید


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
کاغذ دیواری
نورپردازی داخلی
پنجره دو جداره
شوفاژپکیچ
هود
گاز رومیزی
سه خواب مستر
گرمایش از کف
سالن بیلیارد
استخرمستقل
روف گاردن
تصفیه خانه
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
مجوزساخت
پایانکار
سند عرصه و عیان
پارکینگ دارد
باغ گل و گیاه
نگهبانی 24 ساعته
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه ویلا در توسکا

رهن کامل ویلا در نوشهر 130متری مبله در جستجوی اجاره یا رهن یک ویلا آرام و شیک در منطقه ای زیبا هستید ؟ اینجاست که رویای شما به حقیقت تبد...
  • رهن کامل
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/توسکا
کد: 37725
330 متر
بنا 130 متر
ویلا همکف
جنگلی
رهن و اجاره ویلا در نوشهر 200 متر رهن کامل ویلا رهن کامل داخل مجتمع با نگهبانی یک ویلا شیک و زیبا برای رهن و اجاره در نوشهر؟ ویلایی در روستای ت...
  • رهن کامل
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/توسکا
کد: 37724
220 متر
بنا 200 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
خرید ویلا در نوشهر روستای توسکا 180متر شهرکی در جستجوی یک ویلا شیک و مدرن در منطقه‌ای دل انگیز و پر از آسایش هستید ؟ اینجاست که رویای شما به...
    نوشهر/توسکا
    کد: 37721
    300 متر
    بنا 180 متر
    ویلا دوبلکس
    شهرکی