فروش ویلا 300 متری در منطقه انارور نوشهر

کد: 37016
5.750 میلیارد (پیش پرداخت)
نوشهر - انارور   تاریخ به روزرسانی : 18 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 300 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 280 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 4
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 5.750 (پیش پرداخت)
کد ملک: 37016

توضیحات در مورد فروش ویلا 300 متری در منطقه انارور نوشهر

این ویلای جنگلی در انارور نوشهر در بنایی با متراژ 280 متر مربع و در زمینی به مساحت 300 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی نوشهر واقع شده است.

این ویلای جنگلی در منطقه انارور دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای پنچ سرویس بهداشتی است.

شهر نوشهر از جمله شهر هایی در شمال کشور است که خرید ویلا در آن رونق فراوانی داشته و هرساله تعداد زیادی از گردشگران، در این شهر توریستی و زیبا تصمیم به خرید ویلا می گیرند. از ویژگی های مثبت شهر نوشهر، نزدیکی آن به دریا و جنگل، هوای پاکیزه و فضای آرامش بخش است.

سن بنای این ویلای جنگلی در نوشهر نوساز بوده و دارای سند شورایی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در نوشهر بصورت نقد و اقساط است.

قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و... است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی با طول و عرض بسیار عالی که دارای دید طبیعتی بکر و جنگل،کوه،دریا می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال بسیار عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا در انارور را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری نیز کار شده است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در بخش انارور نوشهر با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید آنها باشد.

یکی از ویژگی هایی که امروزه در خرید ویلا در شمال - نوشهر -بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه نمود خرید ویلایی است که از نظر امنیت سطح بالایی داشته باشد تا در اثر نبودن ساکنان آن هیچ خطری ویلای شما را تهدید نکند.

مشاورین ساحل با تجربه و شناختی که راجع به شهر های شمالی دارند، می توانند مشاوره ای درست و دقیق در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.

لازم به ذکر است گروه مشاورین ساحل در هر قراردادی با تخفیفات نقدی از مالکین محترم برای خرید ویلا در نوشهر به شما عزیزان یاری می رسانند.

در پایان اگر هرگونه سوال و با نیاز به مشاوره جهت خرید ویلا در نوشهر و یا هرکدام از شهرهای شمالی داشتید می توانید با خیالی آسوده به مشاورین ساحل اعتماد کنید.

منتظر تماستان و شنیدن صدای گرمتان هستیم


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
گاز رومیزی
هود
شوفاژپکیچ
حفاظ و دزدگیر
پنجره دو جداره
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
آب نما
دو عدد کولر
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
چهار خواب مستر کمد
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
چشم انداز دریا و جنگل
شهرکی

املاک مشابه ویلا در انارور

خرید ویلا نوشهر 350متر ساحلی در انارور در جستجوی ویلایی ساحلی در نوشهر که هم زیبا و هم کامل باشد؟ این ویلا در روستای انارور منطقه سیسنگان ا...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/انارور
کد: 37731
300 متر
بنا 350 متر
ویلا تریپلکس
ساحلی
خرید ویلا در نوشهر روستای انارور 350متر دوبلکس در جستجوی ویلایی مجلل و با امکانات کامل جهت خرید ویلا در نوشهر هستید؟ ویلای شگفت انگیز شما در روستای...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/انارور
کد: 37719
300 متر
بنا 350 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در نوشهر 500متری شهرک برند انارور یک فرصت منحصر به فرد برای داشتن ویلا ساحلی لوکس در نوشهر، در شهرک برند روستای انارور به شما ارائه می...
  • ویژه
نوشهر/انارور
کد: 37693
427 متر
بنا 500 متر
ویلا دوبلکس
شهرک برند