خرید ویلا 190متری در چلندر نوشهر

کد: 37065
4.300 میلیارد (نقدی)
نوشهر - چلندر   تاریخ به روزرسانی : 25 شهریور 1402 ویژهزیر قیمت بازار

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 190 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 4.300 (نقدی)
کد ملک: 37065

توضیحات در مورد خرید ویلا 190متری در چلندر نوشهر

ویلا جنگلی فلت با 190متر زمین و 100متر بنا در شهرک چلندر در منطقه ای خوش آب و هوا و امن و آرام از نوشهر واقع شده است. عمر این بنا حدودا 4 سال می باشد و در ساخت آن از بهترین مصالح و متریال استفاده شده است.

ویلا دارای چشم اندازی ابدی و فوق العاده از دریا و جنگل های سرسبز شمال می باشد. کف سرامیک و سقف با چوب های لمبه و سالم پوشیده شده است و تمام درب و پنجره های دوجداره ویلا دارای حفاظ و دزدگیر فلزی می باشد.

ویلا شمال دو خواب بزرگ و نورگیر و مستر به همراه توالت فرنگی و تراس بزرگ دارای ویو ابدی و زیبا می باشد. کابینت های آشپزخانه و سینک ظرفشویی، شیرآلات، هود و گاز صفحه ای و یخچال از بهترین کیفیت تهیه و نصب شده اند. یک دست میل راحتی، سرویس غذاخوری 6 نفره و چند تخته فرش سالم و نو نیز در ویلا شمال قرار دارد.

حیاط ویلا دارای پارکینگ جا دار، انباری بزرگ و گل و گیاهان زینتی و رنگارنگ است. انشعابات کنتور نصب و ویلا در شمال درای سند تک برگ و عرصه و عیان می باشد.

خرید ویلا در چلندر نوشهر شاید به ظاهر امری ساده بنظر برسد، اما ممکن است خریداران در فرآیند خرید ویلا با مشکلات و دردسر هایی رو به رو شوند، لذا داشتن یک مشاور مورد اعتماد می تواند در راستای خرید ویلا به شما کمک های شایانی نماید.
اگر تمایل به خرید ویلا در نوشهر را دارید، مشاورین ساحل حداکثر سعی خود جهت اخذ تخفیفات ویژه هنگام عقد قرارداد از مالکین محترم را به عمل می آورند.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
هود
گاز رومیزی
انباری
دو خواب مستر
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
سند تک برگ
سند عرصه و عیان
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه ویلا در چلندر

ویلا در نوشهر 170متر نیم پیلوت دهکده چلندر ویلا با مساحت 170 متر مربع در دهکده چلندر نوشهر، یک گزینه بسیار جذاب برای زندگی در محیطی آرام و دلنش...
    نوشهر/چلندر
    کد: 37708
    300 متر
    بنا 170 متر
    ویلا نیم پیلوت
    جنگلی
    خرید ویلا در نوشهر ساحلی 550متری در دهکده چلندر فرصتی منحصر به فرد برای داشتن یک ویلا لوکس و ساحلی در نوشهر، در دهکده چلندر به شما ارائه می‌شود...
    • تاپ لوکیشن
    نوشهر/چلندر
    کد: 37699
    500 متر
    بنا 550 متر
    ویلا تریپلکس
    ساحلی
    خرید ویلا نیم پیلوت 130متر شهرکی در چلندر نوشهر ویلا نیم پیلوت با مساحت 130 متر بنا و 300 متر زمین در شهرک برند شمال نوشهر واقع شده است. این ویلا دا...
      نوشهر/چلندر
      کد: 37691
      300 متر
      بنا 130 متر
      ویلا نیم پیلوت
      شهرک برند