خرید ویلا دوبلکس 350 متر در انارور نوشهر

کد: 37070
11 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - انارور   تاریخ به روزرسانی : 27 شهریور 1402 زیر قیمت بازار

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 350 متر
موقعیت: شهرکی
بنا: 300 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 11 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37070

توضیحات در مورد خرید ویلا دوبلکس 350 متر در انارور نوشهر

اگر به دنبال خرید ویلا انارور به صورت دوبلکس شهرکی در نوشهر می گردید این ویلا با موقعیت عالی در شهرکی امن به همراه نگهبانی 24ساعته و چشم اندازی ابدی از دریا و جنگل های شمال با نحوه پرداخت نقد و اقساط می تواند در لیست شما قرار گیرد.

ویلا دوبلکس نوساز و کلید نخورده به متراژ 350متر زمین و 300مترمربع بنا در شهرک انارور نوشهر واقع می باشد. تمام متریال های بکار برده شده در ویلا شمال مانند سرامیک های روشن، سقف کاذب و لوسترهای فانتزی و زیبا، پله های چوبی، پنجره های دوجداره و نورگیر، درب ضد سرقت، تی وی باکس و… از بهترین کیفیت موجود در بازار تهیه شده اند.

آشپزخانه ویلا شمال دارای کابینت های شیک، سینک ظرفشویی و شیرآلات درجه یک، گاز رومیزی و هود می باشد. سه خواب بزرگ و مستر به همراه توالت فرنگی و وان جکوزی و دو سرویس بهداشتی عمومی دارد. تراش و روف گاردن بزرگ با ویو فوق العاده و تکراری نشدنی، سالن بیلیارد، آلاچیق، استخر بزرگ و سرپوشیده که مناسب استفاده در 4فصل سال می باشد از امکانات تفریحی و مفرح بخش ویلا در نوشهر می باشد.

حیاط بزرگ ویلا با سنگ فرش شده و در باغچه های آن درختچه و گیاهان زینتی و زیبا کاشته شده است. ویلا شمال پارکینگ و انباری بزرگ، تصفیه خانه، باربیکیو و درب ریموت دار دارد. انشعابات کنتور نصب و سند تک برگ، پایانکار و مجوز برای خرید ویلا در نوشهر آماده می باشد.

برای خرید ویلا در شمال، زمین در نوشهر و سایر شهرهای شمالی کشور از طریق شماره تماس مشاوران املاک ساحل که در سایت درج شده است با ما در ارتباط باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
گاز رومیزی
انباری
شوفاژپکیچ
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
گرمایش از کف
شاه نشین
سالن بیلیارد
روف گاردن
استخرمستقل
وان جکوزی
استخر داخل سالن
تصفیه خانه
سه خواب مستر
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
مجوزساخت
پایانکار
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
نگهبانی 24 ساعته
شهرکی
چشم انداز دریا و جنگل
پارکینگ دارد

املاک مشابه ویلا در انارور

خرید ویلا نوشهر 350متر ساحلی در انارور در جستجوی ویلایی ساحلی در نوشهر که هم زیبا و هم کامل باشد؟ این ویلا در روستای انارور منطقه سیسنگان ا...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/انارور
کد: 37731
300 متر
بنا 350 متر
ویلا تریپلکس
ساحلی
خرید ویلا در نوشهر روستای انارور 350متر دوبلکس در جستجوی ویلایی مجلل و با امکانات کامل جهت خرید ویلا در نوشهر هستید؟ ویلای شگفت انگیز شما در روستای...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/انارور
کد: 37719
300 متر
بنا 350 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در نوشهر 500متری شهرک برند انارور یک فرصت منحصر به فرد برای داشتن ویلا ساحلی لوکس در نوشهر، در شهرک برند روستای انارور به شما ارائه می...
  • ویژه
نوشهر/انارور
کد: 37693
427 متر
بنا 500 متر
ویلا دوبلکس
شهرک برند