خرید ویلا دوبلکس 270متری استخردار در چمستان

کد: 37032
2 میلیارد (اقساط بلندمدت)
چمستان - نعمت آباد   تاریخ به روزرسانی : 22 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 270 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 200 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 4
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 2 (اقساط بلندمدت)
کد ملک: 37032

توضیحات در مورد خرید ویلا دوبلکس 270متری استخردار در چمستان

چمستان یکی از پرطرفدارترین مناطق جنگلی و خوش آب و هوا برای خرید ویلا در شمال است. خرید ویلا در چمستان که در موقعیت مکانی خوب و دارای ارزش افزوده باشد روشی عالی برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مساغلات آن است. اگر قصد خرید ویلا جنگلی در چمستان را دارید این توضیحات این ملک را از دست ندهید.

ویلا دوبلکس در شهرکی امن به همراه نگهبانی تمام وقت و چشم اندازی بی نظیر از کوه و جنگل های سرسبز شمال دارد. 270مترمربع زمین که و 200متر مساحت ویلا در چمستان می باشد. کابینت های اشپزخانه، سسینگ ظرفشویی و شیرآلات درجه یک، هود و گاز صفحه ای آشپزخانه نصب شده است. ویلا شمال سه خواب و دو خواب مستر به همراه توالت فرنگی و وان جکوزی و دو سرویس بهداشتی عمومی دارد. سقف کاذب، لوسترهای شیک و نورپردازی، کاغذ دیواری های زیبا و باکیفیت، آیفون تصویری، درب ضد سرقت. پنجره های دوجداره و نورگیر، سالن بیلیارد نیز در ویلا از بهترین کیفیت تهیه و نصب شده است.

حیاط ویلا با سنگ و چمن پوشیده شده است و در باغچه های آن گل و گیاهان زیبا و سالم، آلاچیق بزرگ و باربیکیو و استخر روباز و استاندارد قرار دارد. تراس و روف گاردن با ویو فوق العاده، سونا و جکوزی، انباری بزرگ، تصفیه خانه، سیستم هوشمند دارد. انشعابات کنتور نصب و ویلا شمال سند تک برگ دارد.

خرید ویلا در چمستان به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال با این مشکلات مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در چمستان داشته باشید تا به شما مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین املاک ساحل آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، زمین و سایر امور ملکی در چمستان به شما عزیزان می باشند.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
آلاچیق
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
نورپردازی داخلی
دو خواب مستر
شوفاژپکیچ
کابینت دارد
آب نما
سالن بیلیارد
کاملا هوشمند
تصفیه خانه
وان جکوزی
استخرمستقل
روف گاردن
سونا و جکوزی
کنتور برق
منبع آب
چاه آب
کنتور گاز
کنتور آب
کلید نخورده
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در نعمت آباد

خرید ویلا در چمستان نقلی استخردار نعمت آباد یک ویلا نوساز جنگلی فلت با متراژ 90 متر و زمین به مساحت 180 متر در روستای زیبای نعمت آباد چمستان همر...
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37669
    180 متر
    بنا 90 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در چمستان 280متر استخردار در نعمت آباد در روستای زیبا و دلنشین نعمت آباد در چمستان، یک ویلا فوق العاده با مساحت 280 متر و استخر آماده به فر...
    • تاپ لوکیشن
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37666
    270 متر
    بنا 280 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    ویلا دوبلکس 130متر در شمال چمستان نعمت آباد ویلا دوبلکس به متراژ 130 متر مربع و 150 متر زمین در منطقه چمستان، روستای نعمت آباد شمال ایران، با حی...
      چمستان/نعمت آباد
      کد: 37485
      150 متر
      بنا 130 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی