خرید ویلا در شمال / رویان

کد: 35486
4.500 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - تیرکده   تاریخ به روزرسانی : 02 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 278 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: ثبتی
بنا: 120 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: دو
اتاق خواب: دو
نوع پرداخت: 4.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 35486

توضیحات در مورد خرید ویلا در شمال / رویان

خرید ویلای جنگلی در رویان
لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال رویان با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین رویان قرار گرفته است، بنای آن از نوع همکف و به متراژ ۱۲۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۷۸ متر مربع با چشم اندازی رو به جنگل و دریا قرار گرفته است. در مجموع دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد.
از مزیت های این ویلای جنگلی دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی است.
نحوه پرداخت این ویلا در رویان به صورت نقد و اقساط می باشد.
برای تامین سیستم گرمایش این ویلا در رویان شمال از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف ویلا استفاده شده است.
از محاسن خرید این ویلای جنگلی در رویان شمال می توان به محوطه بیرون آن اشاره کرد که نمای زیبایی به ویلا و حس لذت بخشی به ساکنان آن ویلا ارائه می دهد. فضای بیرون این ویلا توسط گل ها و درختان خاص و زیبا طراحی شده است.
بخشی از این ویلا در رویان را آشپزخانه ای تشکیل داده شده است که فضای آن برای آشپزی بسیار مناسب و استاندارد می باشد و دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و … است.
در قسمت های دیگر این ویلا در رویان شمال نیز سالنی دل باز و زیبا قرار گرفته است. که شامل پنجره هایی با ویوی بکر و جنگلی می شود و دیدن این مناظر خوب و دلنشین، بسیار حس لذت بخشی به شما عزیزان انتقال می دهد. اتاق های مستر و خواب آن در جاهای مختلف این ویلا طراحی شده است. خریداران محترم در صورت تایید ملک می توانند کارشناسان فروش ساحل را در جریان بگذارند تا اطلاعات دقیق تری راجع به مناطق، نوع ساخت و چگونگی پرداخت در اختیار شما بگذارند.
عمر این بنا زیر ۵ سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان شمال با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
دیوار کشی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
منبع آب
کنتور برق
دوخواب
مجوزساخت
یک خواب مستر

املاک مشابه ویلا در تیرکده

خرید ویلا 140متری در شمال و رویان تیرکده در قلب طبیعت بکر و دلنشین تیرکده رویان، یک ویلا شهرکی منحصر به فرد با متراژ 140 متر در زمینی به مترا...
    رویان/تیرکده
    کد: 37419
    240 متر
    بنا 140 متر
    ویلا نیم پیلوت
    شهرکی
    خرید ویلا شهرکی در تیرکده رویان در منطقه تیرکده رویان که یکی از بکر ترین وزیبا ترین مناطق ویلایی شمال کشور محسوب می شود، یک دستگاه و...
    • تاپ لوکیشن
    رویان/تیرکده
    کد: 37200
    213 متر
    بنا 330 متر
    ویلا تریپلکس
    شهرکی
    خرید ویلا 404 متری در باغ چای رویان اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید حتما با کارشناسان املاک حرفه ای مشورت کنید. مشاران املاک ساحل با ...
    • تاپ لوکیشن
    رویان/تیرکده
    کد: 37185
    404 متر
    بنا 370 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی