ویلا نیمه کاره 350 متری در صلاح الدینکلا نوشهر

کد: 37404
7 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - صلاح الدین کلا   تاریخ به روزرسانی : 02 آذر 1402 زیر قیمت بازارویژه سرمایه گذاری

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 350 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 200 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 7 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37404

توضیحات در مورد ویلا نیمه کاره 350 متری در صلاح الدینکلا نوشهر

خرید ویلا نیمه کاره و زمین در صلاح الدین کلا نوشهر با موقعیت عالی : آیا به دنبال یک فرصت منحصر به فرد برای خرید زمین در منطقه‌ای با موقعیت عالی هستید؟ صلاح الدین کلا، نوشهر، یکی از روستاهای جذاب برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک و زمین است. این منطقه با ترکیبی از طبیعت زیبا، امکانات شهری مدرن، و دسترسی آسان به اماکن کلان، به یکی از مقاصد پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. شما با خرید این زمین یک ویلای نیمه کاره خواهید داشت که برگ برنده با شما است.

موقعیت جغرافیایی عالی صلاح الدینکلا

صلاح الدین کلا در نزدیکی به نوشهر واقع شده و دسترسی آسان به جاده‌ها و مسیرهای اصلی را فراهم می‌کند. این امر به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به سایر نقاط شهر و حتی مناطق همجوار و ساحل زیبای سیسنگان دسترسی داشته باشید.


طبیعت زیبا و آرامش بخش صلاح الدینکلا

منطقه با طبیعت فوق‌العاده زیبا و هوای خنک خود مشتریان زیادی را جذب کرده است. زمین‌های موجود در صلاح الدین کلا این امکان را به شما می‌دهند تا به محیطی آرامش بخش و دلنشین مهاجرت کنید.

امکانات شهری
فراهم بودن امکانات شهری مانند مدارس، پارک‌ها، فروشگاه‌ها و خدمات بهداشتی نیز یکی از مزیت‌های منحصر به فرد این منطقه است. شما و خانواده‌تان با داشتن همه این امکانات، زندگی راحت و کاملی خواهید داشت.

چرا این ویلا نیمه کاره در صلاح الدین کلا را خریداری کنید؟

خرید زمین در صلاح الدین کلا با متراژ 350 متر مربع با 200متر مربع بنا نیمه ساخته که تمامی مستندات رسمی از جمله کارهای شهرداری انجام شده است به شما فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه‌گذاری در یک منطقه با توسعه رو به رشد می‌دهد. با موقعیت جغرافیایی عالی، طبیعت فراوان، و امکانات شهری کامل، این زمین به عنوان یک فرصت استثنایی برای ساخت و ساز یا سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف ملکی معرفی می‌شود.

اگر به دنبال خرید زمین در نوشهر با موقعیتی مناسب و قابل توجه هستید، حتماً این فرصت را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید، با تیم املاک الماس ایران تماس بگیرید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

انشعابات روی ملک
سند شورایی
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در صلاح الدین کلا

خرید ویلا در نوشهر 100متری سنددار صلاح الدینکلا یک فرصت خرید فوق العاده در روستای صلاح الدین کلای نوشهر، ویلاهای نقلی را اکنون با دسترسی آسان به امک...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37694
200 متر
بنا 100 متر
ویلا همکف
جنگلی
خرید ویلا در نوشهر 290متر ساحلی صلاح الدین کلا ویلا به مساحت 290 متر مربع در منطقه ساحلی صلاح الدین کلا در شهر نوشهر منطقه سیسنگان قرار دارد. این و...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/صلاح الدین کلا
کد: 37671
315 متر
بنا 290 متر
ویلا دوبلکس
ساحلی
خرید ویلا 130متری در نوشهر سیسنگان خرید ویلا 130 متری در نوشهر، در روستای صلاح الدین کلا در منطقه سیسنگان، یک فرصت عالی برای داشتن یک و...
    نوشهر/صلاح الدین کلا
    کد: 37599
    230 متر
    بنا 130 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی