ویلا مدرن استخردار 300متری در اسپی کلا چمستان

کد: 37243
8 میلیارد (اقساط بلندمدت)
چمستان - اسپی کلا   تاریخ به روزرسانی : 13 مهر 1402 تاپ لوکیشن

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 300 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 270 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 8 (اقساط بلندمدت)
کد ملک: 37243

توضیحات در مورد ویلا مدرن استخردار 300متری در اسپی کلا چمستان

ویلای جنگلی با متراژ بنای 270 متری با بنای دوبلکس و مساحت 300 متر مربع، یکی از بهترین گزینه های مسکونی برای زندگی در محیطی آرام و دلنشین می باشد. این نوع ویلایی که در معرض هوای خنک و پاک جنگل قرار دارد، آرامش و آسایش بیشتری را به ساکنان خود هدیه می کند. علاوه بر این، بنا دوبلکس نفیس و امکانات مدرن ارائه می دهد که ترکیبی از زیبایی طبیعت و تکنولوژی مدرن را به شما ارائه می دهد.


ویلای جنگلی 300 متری شامل چندین اتاق خواب بزرگ، سالن پذیرایی زیبا، آشپزخانه مجهز به تمامی وسایل، حمام و توالت مجزایی است. علاوه بر این، این ویلا دارای فضای خارجی بسیار زیبا و دلنشین است که شامل باغ زیبا و بزرگ، باربیکیو، استخر سربسته، جای پارکینگ، فضای سبز و... می باشد.

بنا دوبلکس، علاوه بر داشتن وسایل راحتی برتر، به راحتی قابل تغییر است و می توانید طبق سلیقه خود، آنرا تعویض کنید. همچنین، شما در برابر انواع آلودگی های صوتی و هوایی محافظت شده اید و از زندگی بسیار شهری فرار کرده اید. به قولی "خیلی دور از شهر"!

در نهایت، بنا به دلایلی همچون امنیت، خصوصیت، تنوع فضاهای زیبا، امکانات و وسایل مدرن و خلوتی که به ساکنانش می دهد، ویلای جنگلی 300 متری با بنای دوبلکس ، یکی از بهترین انتخاب های مسکونی با کیفیت برای زندگی در چمستان می باشد.

فرصتی عالی برای خرید یک ویلای دوبلکس نما مدرن استخر دار در منطقه برند شمال در دل طبیعت، باتمامی امکانات، خوش ساخت و با قیمت عالی برای شما فراهم است! با ما همراه باشید! اگر برای خرید ویلا در اسپی کلا چمستان به دنبال گزینه ای مطلوب هستید این ویلا شمال با بنای دوبلکس و نمای مدرن در چمستان که با واقع شدن در شهرکی با نگهبانی امنیت ساکنان خود را تامین کرده است، داخل بافت واقع شده و با 300 متر زمین و 270 متر بنا همین حالا و با اقساط بدون بهره برای خرید در دسترس است! از جمله امکانات این ویلا شمال در چمستان می توان از 3 اتاق خواب مستر، کابینت هود و گاز صفحه ای ، سنگ و سرامیک روشن و مرغوب، سالن بزرگ با سقف کاذب و نور مخفی و لوستر های فانتزی و .... اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، این ویلا با سند تک برگ که داخل بافت مسکونی واقع شده و دارای پروانه ساخت و مجوز پایان کار می باشد، می تواند انتخابی خوب برای شما باشد تا آن را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان ما در املاک ساحل ارتباط برقرار نمایید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

توالت فرنگی
تراس
شومینه
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
درب ضد سرقت
هود
گاز رومیزی
انباری
شوفاژپکیچ
حفاظ و دزدگیر
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
آب نما
کابینت دارد
سه خواب مستر
گرمایش از کف
سالن بیلیارد
روف گاردن
استخرمستقل
دوربین مداربسته
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
مجوزساخت
پایانکار
سند تک برگ
سند عرصه و عیان
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
شهرکی
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در اسپی کلا

ویلا 80متری در شمال چمستان روستای اسپی کلا ویلا نقلی 80 متری در روستای اسپی کلا چمستان، یک گزینه جذاب و مقرون به صرفه برای دوستداران به زندگی د...
    چمستان/اسپی کلا
    کد: 37494
    150 متر
    بنا 80 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلای نیم پیلوت در چمستان اینبار مهمان نگاه زیبای شما هستیم با معرفی یه ویلا شمال نیم پیلوت خوش نقشه در شهر زیبای چمستان. این ...
      چمستان/اسپی کلا
      کد: 37168
      250 متر
      بنا 150 متر
      ویلا نیم پیلوت
      جنگلی
      ویلا 240متری در اسپی کلا چمستان این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراژ 100 متر مربع و در زمینی با مساحت 240 متر مربع در منطقه ا...
        چمستان/اسپی کلا
        کد: 37077
        240 متر
        بنا 100 متر
        ویلا همکف
        جنگلی