خرید ویلا 200متری مبله در نوشهر

کد: 37024
8 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - بنجکول   تاریخ به روزرسانی : 18 شهریور 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 200 متر
موقعیت: شهرکی
بنا: 185 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 4
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 8 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37024

توضیحات در مورد خرید ویلا 200متری مبله در نوشهر

برای خرید ویلا در نوشهر که یکی از شهرهای ساحلی و زیبای مازندران است بهتر است اول با مشاوران و کارشناسان املاک مطمئن و مجرب مشور کنید. خرید ویلا ساحلی می تواند ایده ای مناسب برای گذراندن تعطیلات و اوقات شادی و تفریح در آب و هوایی خوب و عالی و به دور از شلوغی و هیاهو شهر باشد. همچنین خرید ویلا در شمال که در موقعیت مکانی مناسب قرار داشته و دارای ارزش افزوده باشد یکی از راه های سرمایه گذاری امن و پرسود در بازار املاک و مستغلات آن است.

این ویلا 200 متری دوبلکس در شهرکی امن به همراه نگهبانی تمام وقت و چشم اندازی بی نظیر از دریا و جنگل های شمال دارد. سقف ویلا شمال با لمبه های باکیفیت و سالم پوشیده شده و بصورت تمام مبله بفروش می رسد. پنجره های بزرگ و نورگیر ویلا شمال دارای حفاظ و دزدگیر می باشد؛ همچنین درب ضد سرقت، آیفون تصویری و پکیج شوفاژ نیز نصب شده است.

در آشپزخانه ویلا کابینت های شیک، گاز صفحه ای، هود آشپزخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فر، یخچال و… قرار دارد. ویلا شمال سه خواب بزرگ و مستر به همراه سرویس خواب، یک سرویس بهداشتی عمومی به همراه توالت فرنگی، کاغذ دیواری های شیک و اسپلیت دارد. تراس ویلا با ویو فوق العاده فضای کافی برای قرار دادن باربیکیو را دارد و سپری کردن اوقات خود در کنار دوستان و خانواده را برای شما فراهم می کند. انشعابات کنتور نصب شده، پارکینگ و انباری جادار، مجوز ساخت، پایانکار و سند تک برگ نیز دارد.

برای بازدید و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در املاک ساحل در تماس باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
گاز رومیزی
هود
شوفاژپکیچ
حفاظ و دزدگیر
پنجره دو جداره
کاغذ دیواری
نورپردازی داخلی
کابینت دارد
سه خواب مستر
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
مجوزساخت
پایانکار
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
چشم انداز دریا و جنگل
شهرکی
مبله کامل

املاک مشابه ویلا در بنجکول

خرید ویلا مدرن 250 متری در بنجیکول نوشهر برای خرید ویلا در نوشهر که یکی از شهرهای ساحلی و زیبای شمال است بهتر است اول با مشاوران و کارشناسان ...
  • ویژه
نوشهر/بنجکول
کد: 37181
250 متر
بنا 250 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا در نوشهر - بن جی کول خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته با...
    نوشهر/بنجکول
    کد: 32454
    400 متر
    بنا 170 متر
    غیرشهرکی