خرید ویلا در علی آباد عسگرخان نوشهر

کد: 35044
4.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - علی آباد عسگرخان   تاریخ به روزرسانی : 20 شهریور 1402 فروخته شد

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 200 متر
موقعیت: غیرشهرکی
سند: شورایی آماده جهت دریافت
بنا: 137 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 4.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 35044

توضیحات در مورد خرید ویلا در علی آباد عسگرخان نوشهر

لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 137 متر مربع در زمینی به مساحت 200 متر مربع با چشم اندازی رو به جنگل و دریا قرار گرفته است. در مجموع دارای دو اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.
از مزیت های این ویلای جنگلی دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک جنگلی است.
نحوه پرداخت این ویلا در نوشهر به صورت نقد و اقساط می باشد.
برای تامین سیستم گرمایش این ویلا در نوشهر شمال از شومینه و شوفاژ و برای تامین سیستم سرمایش این ویلا از کولر اسپیلت در جایگاه های مختلف ویلا استفاده شده است.
از محاسن خرید این ویلای جنگلی در نوشهر شمال می توان به محوطه بیرون آن اشاره کرد که نمای زیبایی به ویلا و حس لذت بخشی به ساکنان آن ویلا ارائه می دهد. فضای بیرون این ویلا توسط گل ها و درختان خاص و زیبا طراحی شده است.
بخشی از این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده شده است که فضای آن برای آشپزی بسیار مناسب و استاندارد می باشد و دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و … است.
در قسمت های دیگر این ویلا در نوشهر شمال نیز سالنی دل باز و زیبا قرار گرفته است. که شامل پنجره هایی با ویوی بکر و جنگلی می شود و دیدن این مناظر خوب و دلنشین، بسیار حس لذت بخشی به شما عزیزان انتقال می دهد. اتاق های مستر و خواب آن در جاهای مختلف این ویلا طراحی شده است. خریداران محترم در صورت تایید ملک می توانند کارشناسان فروش ساحل را در جریان بگذارند تا اطلاعات دقیق تری راجع به مناطق، نوع ساخت و چگونگی پرداخت در اختیار شما بگذارند.
عمر این بنا زیر 5 سال بوده و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در علی آباد عسگرخان شمال با تمامی امکانات و به صورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
کنتور آب
کنتور گاز
تراس
حفاظ و دزدگیر
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
انباری
باغ گل و گیاه
چاه آب
گاز رومیزی
هود
پارکینگ دارد
منبع آب
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
کنتور برق
دو خواب مستر
انواع مرکبات
مجوزساخت

املاک مشابه ویلا در علی آباد عسگرخان

خرید ویلا در نوشهر 250متری علی آباد عسگرخان در جستجوی ویلا در منطقه آرام و زیبای علی آباد عسگرخان؟ اینجا ویلا ایده‌آل شماست! این ویلا با مس...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37732
220 متر
بنا 250 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
خرید ویلا در نوشهر دوبلکس 130متری علی آباد عسگرخان یک فرصت منحصر به فرد برای خرید ویلا در نوشهر به شما ارائه می شود. این ویلا دارای سازه دوبلکس با مساح...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37700
227 متر
بنا 130 متر
ویلا دوبلکس
شهرکی
خرید ویلا مدرن 300متر استخردار در نوشهر این ویلا مدرن با مساحت 300 متر مربع و استخر دارای 3 خواب مستر و با بهترین متریال‌ها در ساخت طرا...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37690
236 متر
بنا 300 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی