خرید ویلا تریپلکس 350 متری در چمستان

کد: 37049
5 میلیارد (پیش پرداخت)
چمستان - نعمت آباد   تاریخ به روزرسانی : 25 شهریور 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 350 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 350 متر
ویلا تریپلکس
سرویس بهداشتی: 6
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 5 (پیش پرداخت)
کد ملک: 37049

توضیحات در مورد خرید ویلا تریپلکس 350 متری در چمستان

اگر قصد خرید ویلا در نعمت آباد چمستان با موقعیت مکانی و دسترسی راحت به امکانات رفاهی را دارید خرید ویلا در چمستان می تواند در لیست شما قرار بگیرید. چمستان یکی از شهرهای جنگلی و خوش آب و هوای مازندران است که مقصد کسانی است که به دنبال آرامش و استراحت در مکانی به دور از هیاهو و شلوغی شهر می باشند.

ویلا تریپلکس 350متری در شهرکی امن به همراه نگهبانی 24ساعته و چشم اندازی فوق العاده در منطقه جنگلی چمستان واقع شده است. نمای ویلا با سنگ های مقاوم تزئین شده است و در عمر بنا نوساز می باشد.

سرامیک های روشن، سقف کاذب و نور مخفی، لوسترهای شیک و فانتزی و دیوارهای آیینه کاری و پنجره های دوجداره، درب ضد سرقت و آیفون تصویری نصب شده است. کابینت های آشپزخانه به همراه سینک و شیرآلات درجه یک، هود و گاز صفحه ای در هر طبقه از ویلا قرار دارد.

ویلا تریپلکس 4خواب مستر به همراه توالت فرنگی و وان جکوزی و دو سرویس بهداشتی عمومی دارد. دو تراس بزرگ با چشم اندازی ابدی از کوه و جنگل های شمال، پکیج شوفاژ، تصفیه خانه، گرمایش از کف و سیستم هوشمند از دیگر امکانات ویلا در چمستان می باشد.

حیاط ویلا با سنگ فرش شده و در باغچه های آن از گل و گیاهان زیبا و سالم استفاده شده است. درب ریموت دار، پارکینگ و انباری دارد و انشعابات کنتور نصب و خرید ویلا در چمستان بصورت معاوضه ای نیز امکان پذیر است.

برای خرید ویلا در چمستان با شماره های مشاوران ما که در وبسایت درج شده است در تماس باشید تا بهترین انتخاب ها و پیشنهادات را پیش روی شما بگذارند.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
هود
گاز رومیزی
انباری
شوفاژپکیچ
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
کابینت دارد
گرمایش از کف
روف گاردن
وان جکوزی
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
پارکینگ دارد
چشم انداز کوه و جنگل
شاه نشین
تصفیه خانه
سیستم هوشمند
نگهبانی 24 ساعته
شهرکی
چهارخواب مستر

املاک مشابه ویلا در نعمت آباد

خرید ویلا در چمستان نقلی استخردار نعمت آباد یک ویلا نوساز جنگلی فلت با متراژ 90 متر و زمین به مساحت 180 متر در روستای زیبای نعمت آباد چمستان همر...
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37669
    180 متر
    بنا 90 متر
    ویلا همکف
    جنگلی
    خرید ویلا در چمستان 280متر استخردار در نعمت آباد در روستای زیبا و دلنشین نعمت آباد در چمستان، یک ویلا فوق العاده با مساحت 280 متر و استخر آماده به فر...
    • تاپ لوکیشن
    چمستان/نعمت آباد
    کد: 37666
    270 متر
    بنا 280 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی
    ویلا دوبلکس 130متر در شمال چمستان نعمت آباد ویلا دوبلکس به متراژ 130 متر مربع و 150 متر زمین در منطقه چمستان، روستای نعمت آباد شمال ایران، با حی...
      چمستان/نعمت آباد
      کد: 37485
      150 متر
      بنا 130 متر
      ویلا دوبلکس
      شهرکی