خرید ویلا تریپلکس لوکس350متری در چمستان

کد: 37048
5 میلیارد (پیش پرداخت)
چمستان - سعادت آباد   تاریخ به روزرسانی : 24 شهریور 1402 ویژه

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 350 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 300 متر
ویلا تریپلکس
سرویس بهداشتی: 6
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 5 (پیش پرداخت)
کد ملک: 37048

توضیحات در مورد خرید ویلا تریپلکس لوکس350متری در چمستان

اگر به دنبال خرید ویلا در چمستان هستید این ویلا لوکس با چشم اندازی بی نظیر از کوه و جنگل های شمال انتخابی عالی می باشد. ویلا در شهرکی امن به همراه نگهبانی 24ساعته قرار دارد. ساخت ویلا بصورت تریپلکس می باشد و ویلا شمال نوساز و کلید نخورده است.

سرامیک های کف، سقف کاذب، لوسترهای شیک، نور مخفی و دیوارهای آیینه کاری از بهترین کیفیت تهیه و نصب شده به زیبایی ویلا در شمال افزوده است. در هر طبقه از ویلا کابینت های شیک، سینک و شیرآلات درجه یک، هود و گاز صفحه ای برای آشپزخانه نصب شده است.

ویلا شمال 4خواب بزرگ و مستر به همراه توالت فرنگی، کمد دیواری، پنجره های دوجداره و نورگیر و تراس بسیار بزرگ با ویو ابدی دارد. آیفون تصویری، درب ضد سرقت، حفاظ و دزدگیر،سیستم گرمایشی از کف، سالن بیلیارد، سیستم هوشمند و… از دیگر امکانات ویلا در چمستان می باشد.

در تراس بزرگ آخرین طبقه ویلا آلاچیق بزرگ با نورپردازی و چشم اندازی فوق العاده و ابدی قرار گرفته است. حیاط ویلا شمال با سنگ و چمن به زیبایی فرش شده است و در باغچه های آن گل و گیاهان زینتی و سالم کاشته شده و آبنما، باربیکیو و نورپردازی بی نظیر دارد. انباری ، درب ریموت دار، پارکینگ دارد و انشعابات کنتور نصب شده است. ویلا شمال سند شورایی نیز دارد.

برای بازدید از این ویلا اوکازیون و خرید ویلا در شمال با مشاوران حرفه ای ما در املاک ساحل در تماس باشید. شماره املاک ساحل با داشتن چندین سال تجربه زمینه املاک بهترین گزینه ها را با توجه به نیاز و بودجه شما پیشنهاد می کنند.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
هود
گاز رومیزی
انباری
حفاظ و دزدگیر
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
آب نما
کابینت دارد
گرمایش از کف
چهارخواب مستر
سالن بیلیارد
سیستم هوشمند
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
سند شورایی
اقدام به سند
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
چشم انداز کوه و جنگل
روف گاردن
شهرکی
نگهبانی 24 ساعته

املاک مشابه ویلا در سعادت آباد

خرید ویلا در چمستان 600متر لاکچری سعادت آباد در منطقه برند سعادت آباد چمستان، یک ویلا لوکس و لاکچری سند عرصه و عیان با متراژ کل 600 متر و زمین به...
  • ویژه
چمستان/سعادت آباد
کد: 37668
350 متر
بنا 600 متر
ویلا تریپلکس
شهرک برند
خرید ویلا لاکچری در سعادت آباد چمستان استخری زیبا و بزرگ، بنایی کاملا هوشمند سازی شده و حیاطی سرسبز و زیبا، تنها بخشی از ویژگی های این ویل...
    چمستان/سعادت آباد
    کد: 37249
    400 متر
    بنا 450 متر
    ویلا تریپلکس
    شهرکی
    خرید ویلا تریپلکس در سعادت آباد چمستان اگر قصد خرید ویلا در شمال با موقعیت مکانی عالی و قیمت و نحوه پرداخت مناسب را دارید خرید ویلا در چمست...
      چمستان/سعادت آباد
      کد: 37069
      650 متر
      بنا 700 متر
      ویلا تریپلکس
      شهرک برند