خرید ویلا استخردار لوکس در رویان یکتاسرا

کد: 37397
14 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - یکتاسرا   تاریخ به روزرسانی : 27 آبان 1402 تاپ لوکیشن

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 350 متر
موقعیت: شهرکی
بنا: 275 متر
ویلا تریپلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 14 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37397

توضیحات در مورد خرید ویلا استخردار لوکس در رویان یکتاسرا

ما در این فایل خرید ویلا در یکتاسرا همراه با استخر سربسته و نوساز را با قیمت فوق العاده و شرایط عالی به اشتراک گذاشته ایم .. ویلا در رویان با بنایی تریپلکس شهرکی در روستای یکتاسرا قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و قیمت ویلا در رویان و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید ویلا استخردار در رویان اطلاعات کاملی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی این ویلای روستایی جنگلی در رویان واقع شده است. همانطور که می دانیم رویان منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت.خرید ویلای ارزان قیمت در رویان یا حتی اقساطی با شرایط عالی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور ( رویان )، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.

قابل توضیح است که خرید ویلا استخردار در شمال رویان با متراژی به اندازه 275متر مربع در زمینی به مساحت 350متر مربع واقع شده است.

این ویلای شهری دارای سازه ای تریپلکس شهرکی بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب و پنج سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل این ویلای تریپلکس شهرکی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای تریپلکس شهرکی در رویان یکتاسرا علاقه مند نماید.

از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

عمر این ویلای شهری در رویان زیر 5 سال است که شیوه پرداخت آن به صورت نقدی و دارای سند شورایی آماده جهت دریافت سند می باشد.

همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.

امروزه ویلا ها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در رویان شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلا های لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.

گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ویلا اقساطی در رویان و خرید ویلا روستایی در شمال و یا خرید ویلای ارزان قیمت در رویان می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.

املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
آیفون تصویری
انباری
گاز رومیزی
هود
شوفاژپکیچ
نورپردازی داخلی
پنجره دو جداره
آب نما
سه خواب مستر
سالن بیلیارد
روف گاردن
استخرمستقل
وان جکوزی
استخر داخل سالن
تصفیه خانه
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
پایانکار
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
شهرکی
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه ویلا در یکتاسرا

خرید ویلا در رویان 300متری روستای یکتاسرا ویلا با مساحت 350 متر مربع و متراژ بنای 300 متر در منطقه رویان، در روستای یکتاسرا واقع شده است. این ...
  • ویژه
  • تاپ لوکیشن
رویان/یکتاسرا
کد: 37557
350 متر
بنا 300 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
خرید ویلا مدرن استخردار در شمال - رویان خرید ویلای جنگلی در رویان شاید کمتر کسی نام رویان را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته با...
    رویان/یکتاسرا
    کد: 32291
    450 متر
    بنا 300 متر
    ویلا تریپلکس
    شهرک برند
    خرید ویلا لوکس در شمال رویان خرید ویلا در رویان ویلایی جنگلی در رویان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و &h...
      رویان/یکتاسرا
      کد: 29279
      350 متر
      بنا 250 متر
      ویلا دوبلکس
      غیرشهرکی