خرید زمین 650 متری در دهکده کتی نوشهر

کد: 37386
8.970 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - دهکده کتی   تاریخ به روزرسانی : 20 آبان 1402 زیر قیمت بازارفروش فوری

اطلاعات در مورد خرید زمین در نوشهر

زمین: 650 متر
موقعیت: ساحلی
بنا: 0 متر
زمین مسکونی
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 8.970 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37386

توضیحات در مورد خرید زمین 650 متری در دهکده کتی نوشهر

شما مشتری گرامی به دنبال خرید زمین در دهکده کتی یا خرید زمین در انارور نوشهر هستید ؟ قطعا با کمی گشتن در منطقه و دید باز در حال جستجو کردن ملک مورد نظر در روستای کتی به سایت املاک ساحل رسیده اید. ما در برای شما این امکان را فراهم ساخته ایم که فایل های خود را خالصانه برای شما به اشتراک بگذاریم . تمامی فایل ها و اطلاعات ملک های ما واقعی و بروز هستند و شما با خیال راحت میتوانید به صورت رایگان از تیم املاک ساحل مشاوره دریافت کنید .

این زمین اکازیون 650 متری سند تک برگ عرصه و عیان داخل بافت مسکونی بوده و تمامی مستندات آن شسته و رفته است . همانطور که در تصاویر این ملک مشخص است صاحب این ملک ارزنده تمامی کارهای این ملک از جمله دیوار کشی ها هم انجام داده است و شما با خرید این ملک جدا از ارزنده بودن و ارزش افزوده بالا در آینده ای نزدیک خیلی راحت میتوانید شروع به ساخت ویلای مورد نظر خود کنید .

تمامی انشعابات بر روی ملک قرار دارد و چشم انداز به شدت زیبایی از جنگل و دریا را دارد که یکی از مزیت های مهم این زمین به شمار می آیند .

در نهایت اگر به دنبال خرید زمین در نوشهر یا خرید زمین در سیسنگان و یا خرید زمین در شمال هستید این ملک اکازیون را از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه پرداخت و لوکیشن دقیق ما کارشناسان ما در تماس باشید.

تیم املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

دیوار کشی
سند تک برگ
سند عرصه و عیان
انشعابات روی ملک
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه زمین در دهکده کتی

خرید زمین 687متری در نوشهر انارور شهرک کتی فروش زمین 687 متری در شهرک کتی (دهکده کتی) نوشهر - با سند تک برگ رسمی به صورت اقساطیدر دسترس بودن زم...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/دهکده کتی
کد: 37549
687 متر
بنا متر
زمین مسکونی
جنگلی
خرید زمین شهرکی در انارور نوشهر اگر قصد خرید زمین در شمال این ملک بهترین انتخاب برای شماست. خرید زمین در شمال سرمایه گذاری پرسود و م...
  • تاپ لوکیشن
نوشهر/دهکده کتی
کد: 37285
650 متر
بنا متر
زمین مسکونی
شهرکی