نگاهی به شهر توریستی نوشهر

نگاهی به شهر توریستی نوشهر

شهر نوشهر به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز استان مازندران قرار دارد و بین دو شهر نور و چالوس واقع شده است. این شهر دارای جاذبه های گردشگردی فراونی است که هر ساله افراد زیادی را راهی این شهر می کند. علاوه بر این موقعیت جغرافیایی و اقتصادی این شهر در وضعیت مطلوبی است و این عامل باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در این منطقه باشند و اقدام به خرید زمین در نوشهر کنند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های شهر نوشهر بپردازیم و وجوه برتری آن را به نسبت سایر شهرهای منطقه عنوان کنیم.

 

 

 

فرودگاه بین المللی نوشهر فرودگاه نوشهر که 4 دهه از ساخت آن می گذرد یکی از فرودگاه های بین المللی در کشور است و در طول هفته پروازهای مختلفی به شهرهای تهران، شیراز، اهواز و مشهد دارد. به دلیل محدود بودن طول باند فرودگاه، امکان پروازهای خارجی هنوز فراهم نشده اما با اقداماتی که در دست انجام است پروازهای خارجی نیز در این فرودگاه صورت خواهد پذیرفت. این فرودگاه مسیر دسترسی به نوشهر را کوتاه کرده و باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به سفر به شمال باشند. اگر اقدام به خرید ویلا در نوشهر کرده اید می توانید در روزهای پرترافیک جاده چالوس از این مسیر برای سفر استفاده کنید.

 

منطقه ی ویژه ی اقتصادی منطقه ی ویژه ی اقتصادی منطقه ای است که در آن قوانین تجاری به نسبت سایر نقاط کشور محدودیت کمتری دارد و یک امکان مناسب برای شروع فعالیت کارآفرینان است. در این منطقه واردات با تعرفه ی گمرکی پایین انجام می پذیرد و می توان محصولات را وارد کشور یا به کشورهای دیگر صادر کرد. همین ویژگی باعث شده تا سرمایه گذاری در این منطقه مورد توجه قرار گیرد و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در نوشهر تمایل نشان دهند.

 

بندر نوشهر بندر نوشهر یکی از مهم ترین بنادر اقتصادی و تجاری در کشور می باشد که به دلیل نزدیکی به پایتخت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. کشتی های خارجی زیادی در این بندر پهلو می گیرند و کانال دسترسی مناسب برای جا به جایی بار در کشور است.

 

نزدیکی به جاده چالوس جاده چالوس کوتاه ترین جاده برای رسیدن به شمال کشور است. نوشهر به جاده ی چالوس متصل است و همین امر سبب شده تا مقصد سفر بسیاری از مسافران شمال باشد. در روزهای تعطیل مسافران زیادی راهی شمال می شوند و ترافیک جاده چالوس به خوبی گویای این مسئله است.

 

جاذبه های توریستی نوشهر جاذبه های توریستی فراوانی همچون مرداب هسل، مرداب فراخین، روستای کندلوس، پارک سی سنگان، ساحل سیترا و .. را در خود جای داده و توانسته در میان شهرهای شمالی خوش بدرخشد.

 

نوشهر را می توان یکی از شهرهایی دانست که با برخورداری از امکانات فراوان و جاذبه های توریستی، یک شهر مناسب برای سرمایه گذاری و گردشگری است و می توانید با خرید ویلا در نوشهر اقدام به سرمایه گذاری در این شهر نمایید.