خرید ویلا 333 متری در تاشکوه رویان

کد: 37096
8.500 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - تاشکوه   تاریخ به روزرسانی : 02 مهر 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در رویان

زمین: 333 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 280 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 5
اتاق خواب: 4
نوع پرداخت: 8.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37096

توضیحات در مورد خرید ویلا 333 متری در تاشکوه رویان

این ویلا در تاشکوه رویان و در منطقه ای شهرک برند واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق رویان قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.

این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 333 مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 280 متر مربع واقع شده است.

این ویلای جنگلی در مجموع دارای چهار اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن پنج عدد می باشد.

پس از ورود به این ویلا جنگلی در رویان با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در رویان نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای شهرک برند در رویان در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.

برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، استخردار ، و… اشاره کرد.

خریداران این ویلا در رویان می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای دوبلکس در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در رویان طراحی شده است، استفاده نمایند.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال رویان می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر رویان و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در رویان است.

سن بنای این ویلای جنگلی ، نوساز است و نوع سند آن نیز سند تک برگ و این ویلا کلید نخورده می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای دوبلکس به صورت نقد و اقساط است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در تاشکوه رویان هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.

تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان ساحل ، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلا ها جهت خرید، مشاورین ساحل به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر با تیم ما در ارتباط باشید.

املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
هود
حفاظ و دزدگیر
گاز رومیزی
انباری
شوفاژپکیچ
نورپردازی داخلی
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
گرمایش از کف
سه خواب مستر
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه ویلا در تاشکوه

خرید ویلا در رویان 145متر روستای تاشکوه خرید ویلا در رویان با متراژ 145 متر و مساحت زمین 200 متر، یک فرصت خوب برای داشتن یک ملک دلنشین و زیب...
    رویان/تاشکوه
    کد: 37656
    200 متر
    بنا 145 متر
    ویلا دوبلکس
    ساحلی
    خرید ویلا روستایی دوبلکس در تاشکوه رویان شما دوست گرامی در صورتی که قصد خرید ویلا در رویان یا خرید ویلا روستایی در شمال را دارید و به دنبال ر...
      رویان/تاشکوه
      کد: 37401
      324 متر
      بنا 260 متر
      ویلا دوبلکس
      جنگلی
      خرید ویلا در رویان با قیمت مناسب به دنبال خرید ویلا جنگلی سرسبز در بهترین مناطق شمال هستید؟ این پیشنهاد ما تمامی آنچه انتظار دارید را...
      • تاپ لوکیشن
      رویان/تاشکوه
      کد: 37365
      230 متر
      بنا 165 متر
      ویلا همکف
      جنگلی