خرید ویلا 205 متری جنگلی در نوشهر

کد: 37038
4.200 میلیارد (نقدی)
نوشهر - دزدک   تاریخ به روزرسانی : 22 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 205 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 85 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 4.200 (نقدی)
کد ملک: 37038

توضیحات در مورد خرید ویلا 205 متری جنگلی در نوشهر

خرید ویلا جنگلی در نوشهر که یکی از شهرهای ساحلی و زیبای مازندران است انتخابی مناسب برای کسانی است که عاشق دریا و به دنبال مکانی آرام و دور از هیاهو شهر می گردند است. خرید ویلا در نوشهر با موقعیت مکانی عالی و دارای ارزش افزوده بهترین راه برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات آن است. اگر به دنبال خرید ویلا در شمال به همراه امکانات و موقعیت جغرافیایی و قیمت مناسب می گردید این ویلا شمال را از دست ندهید.

ویلا در منطقه ای بسیار امن و آرام با چشم اندازی فوق العاده از کوه و جنگل های سرسبز نوشهر واقع شده است. 205 متر زمین که در آن ویلا همکف و خوش ساخت به مساحت 85 مترمربع قرار دارد. فضا و پنجره های بزرگ و نورگیر ویلا بسیار دلباز و آرامش بخش است و ساخت آن بدون هیچ فضای اضافه و غیرقابل استفاده می باشد. صاحبان آینده این ویلا در شمال در فضایی نقلی و آرامش بخش، تجربه و خاطرات شاد و لذت بخشی برای خود خواهند ساخت.

تمام پنجره ها و درب ورودی دارای حفاظ و دزدگیر فلزی می باشد. در آشپزخانه ویلا کابینت، گاز رومیزی و هود آشپزخانه از بهترین متریال تهیه و نصب شده است. ویلا شمال دو خواب بزرگ و نورگیر، دو سرویس بهداشتی به همراه توالت فرنگی، دو عدد کولر اسپیلیت و شومینه دارد.

حیاط بزرگ ویلا با گل و گیاهان زینتی و انواع درختان مرکبات چندساله و سالم پر شده است و همچنین انباری بزرگ و جادار و باربیکیو دارد. انشعابات کنتور نصب و ویلا شمال پایانکار و سند شورایی دارد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
انباری
دو عدد کولر
دوخواب
گاز رومیزی
هود
حفاظ و دزدگیر
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
پایانکار
سند شورایی
باغ گل و گیاه
چشم انداز کوه و جنگل
انواع مرکبات

املاک مشابه ویلا در دزدک

خرید ویلا 200متری در نوشهر دزدک استخردار فروش ویلا 200متری با حیاط و استخر در روستای دزدک نوشهر - با سازه دوبلکس و منظره فوق العاده ویلا با م...
    نوشهر/دزدک
    کد: 37579
    262 متر
    بنا 200 متر
    ویلا دوبلکس
    جنگلی