خرید ویلا 200 متری نیم پیلوت در چمستان

کد: 37042
1.500 میلیارد (اقساط بلندمدت)
چمستان - اناده   تاریخ به روزرسانی : 23 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید ویلا در چمستان

زمین: 200 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 150 متر
ویلا نیم پیلوت
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 1.500 (اقساط بلندمدت)
کد ملک: 37042

توضیحات در مورد خرید ویلا 200 متری نیم پیلوت در چمستان

خرید ویلا در چمستان روشی مناسب سرمایه گذاری بلند مدت و بدون ریسک می باشد. چمستان یکی از شهرهای جنگلی و محبوب شمال می باشد. اگر شما از متقاضیان خرید ویلا در شمال هستید و به دنبال ویلا جنگلی با امکانات کامل و قیمت مناسب هستید این ملک برای شماست.

ویلا شمال با نیم پیلوت و 200متر زمین و 150مترمربع بنا با چشم اندازی بی نظیر از کوه و جنگل های شمال در چمستان واقع شده است. سرامیک، سقف کاذب، نورپردازی داخلی، کاغذ دیواری های طرحدار و شیک همی از بهترین کیفیت تهیه شده اند.

کابینت های شیک، سینک ظرفشویی و شیرآلات درجه یک، گاز صفحه ای و هود آشپزخانه نصب شده اند. ویلا در چمستان 2 خواب بزرگ و مستر به همراه توالت فرنگی، پنجره های دوجداره و نورگیر و تراس بزرگ با ویو عالی دارد. درب ضد سرقت، آیفون تصویری و انباری بزرگ و جادار از دیگر امکانات این ویلا بی نظیر می باشد.

حیاط ویلا با سنگ و چمن به زیبایی پوشیده شده است و در باغچه های آن گل و گیاهان سالم و زیبا کاشته شده است. انشعابات هر سه کنتور نصب و ویلا چاه آب، پارکینگ و سند شورایی دارد.

ویلا در چمستان کلید نخورده و نوساز می باشد و خریداران می توانند با اقساط بلند مدت و قیمتی باور نکردنی صاحب این ویلا شمال بی نظیر شوند. برای خرید ویلا در شمال یا چمستان و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره مشاوران ما در املاک ساحل که در سایت درج شده است تماس بگیرید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
توالت فرنگی
حیاط سازی
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
انباری
کاغذ دیواری
نورپردازی داخلی
پنجره دو جداره
دو خواب مستر
شوفاژپکیچ
هود
گاز رومیزی
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
کلید نخورده
سند شورایی
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه ویلا در اناده

ویلا حیاط دار نیم پیلوت در روستای اناده چمستان ویلا نیم پیلوت با مساحت 300 متر و بنای 130 متر در روستای اناده چمستان به فروش می‌رسد. این ویلا ...
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
چمستان/اناده
کد: 37565
300 متر
بنا 130 متر
ویلا نیم پیلوت
جنگلی
خرید ویلا در روستای اناده چمستان 130 متری خرید ویلای نوساز در روستای اناده چمستان با متراژ 130 متر مربع و مساحت 200 متری همراه با حیاط زیبا و ...
  • ویژه
چمستان/اناده
کد: 37522
200 متر
بنا 130 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی
فروش ویلا در چمستان اناده 2خوابه 80متری شرایط عالی به صورت نقد و اقساط بلند مدت را از دست ندهید ! ویلا دو خوابه با متراژ 80 متر مربع در روست...
    چمستان/اناده
    کد: 37521
    200 متر
    بنا 80 متر
    ویلا همکف
    جنگلی