خرید ویلا استخردار 700 متری در فراشکلا نوشهر

کد: 37171
14 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - فراشکلا   تاریخ به روزرسانی : 11 مهر 1402 زیر قیمت بازارتاپ لوکیشن

اطلاعات در مورد خرید ویلا در نوشهر

زمین: 700 متر
موقعیت: شهرکی
بنا: 200 متر
ویلا دوبلکس
سرویس بهداشتی: 4
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 14 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37171

توضیحات در مورد خرید ویلا استخردار 700 متری در فراشکلا نوشهر

شما با خرید ویلا در نوشهر با یک نیر دو نشان زده اید. نوشهر یکی از شهرهای ساحلی-جنگلی در مازندران بهترین مکان برای استراحت و تفریح و همچنین سرمایه گذاری پرسود می باشد. تگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید حتما با کارشناسان املاک مطمئن مشورت کنید. مشاوران ما در املاک ساحل با داشتن چندین سال تجربه در بازار ملک و مستغلات آن بهترین راهنمایی ها را برای خرید زمین در شمال و خرید ویلا در چمستان و سایر شهرهای شمال کشور به شما ارائه می دهند.

ویلا شمال در شهرکی امن به همراه نگهبانی تمام وقت و چشم اندازی بی نظیر از دریا و جنگل های شمال قرار دارد. 700متر زمین که در آن ویلایی دوبلکس به مساحت 200مترمربع ساخته شده است. این ویلا اوکازیون کمتر از 10 سال عمر دارد و در ساخت آن از بهترین متریال و مصالح استفاده شده است. نورپردازی داخلی، شومینه، گرمایش از کف، آیفون تصویری، پنجره های دوجداره و حفاظ فلزی و دزدگیر به همراه درب ضد سرقت نصب شده است. کابینت های شیک، سینک ظرفشویی با شیرآلات درجه یک، هود و گاز صفحه ای نیز از بهترین کیفیت تهیه و در آشپزخانه ویلا شمال قرار دارد.

ویلا سه خواب بزرگ و نورگیر به همراه مستر و وان جکوزی دارد. تراس بزرگ با ویو فوق العاده، آلاچیق بزرگ و چوبی، باربکیو، حیاط خلوت و استخر سرپوشیده از امکانات تفریحی این ملک بی نظیر در نوشهر می باشد. حیاط سازی فوق العاده به همراه گل و گیاه و نورپردازی جلوه ای خاص به ویژه در شب به این ویلا در نوشهر داده است.

پارکینگ، انباری، موتورخانه هوشمند و دوربین مداربسته دارد. انشعابات کنتور نصب و مدارک ویلا اعم از مجوز ساخت و سند آماده می باشد.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
آیفون تصویری
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
اتاق پخت
هود
گاز رومیزی
انباری
پنجره دو جداره
حفاظ و دزدگیر
نورپردازی داخلی
سه خواب مستر
موتورخانه هوشمند
گرمایش از کف
سالن بیلیارد
استخرمستقل
وان جکوزی
سیستم هوشمند
دوربین مداربسته
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
سند شورایی
اقدام به سند
مجوزساخت
پارکینگ دارد
نگهبانی 24 ساعته
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه ویلا در فراشکلا

خرید ویلا در فراشکلا - فراش کلا خرید ویلای جنگلی در در فراشکلا نوشهر به صورت جنگلی در منطقه فراشکلا نوشهر به متراژ بنای 200 متر مربع...
    نوشهر/فراشکلا
    کد: 36070
    200 متر
    بنا 200 متر
    ویلا دوبلکس
    غیرشهرکی