خرید زمین 398 متری در رویان حسین آباد

کد: 37611
1.800 میلیارد (نقد و اقساط)
رویان - حسین آباد   تاریخ به روزرسانی : 24 اسفند 1402 تاپ لوکیشنویژه سرمایه گذاری

اطلاعات در مورد خرید زمین در رویان

زمین: 398 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 0 متر
زمین خارج بافت
سرویس بهداشتی:
اتاق خواب:
نوع پرداخت: 1.800 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37611

توضیحات در مورد خرید زمین 398 متری در رویان حسین آباد

زمینی با چشم انداز عالی در روستای حسین‌آباد، رویان

با این قطعه زمین به مساحت 398 متر مربع، خود را به یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری یا ساخت ویلای رویایی خود تبدیل کنید. واقع در روستای زیبا و آرام حسین‌آباد، این زمین دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از جنگل و ساحل رویان است که شما را به دنیایی از طبیعت و آرامش دعوت می‌کند.

ویژگی‌های ویژه:

1. موقعیت بی‌نظیر: با نزدیکی به جنگل و ساحل رویان ، این زمین فرصتی را برای تجربه‌ی زندگی در طبیعت و استفاده از امکانات مربوط به جنگل و ساحل فراهم می‌کند.

2. شرایط پرداخت منعطف: با ارائه‌ی شرایط نقد و اقساط، این زمین به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به دنبال تامین مالی برای خرید خود بپردازید.

3. منظره‌ی دل‌انگیز: با چشم‌اندازی زیبا از جنگل و دریا، این زمین شما را به دنیایی از زیبایی‌های طبیعی می‌برد و به شما امکان می‌دهد تا هر روز از این منظره خیره‌کننده لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه:

با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این زمین، این فرصت را از دست ندهید و امروز با تیم املاک ساحل تماس بگیرید تا این زمین زیبا را به عنوان سرمایه‌گذاری یا ساخت خانه‌ی رویایی خود به خرید برسانید.

املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

دیوار کشی
سند شورایی
غیر بافت
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه زمین در حسین آباد

خرید زمین 270متری در حسین آباد شهر رویان خرید زمین در حسین آباد رویان که یکی از شهرهای ساحلی مازندران می باشد روشی عالی برای سرمایه گذاری پرس...
    رویان/حسین آباد
    کد: 37134
    270 متر
    بنا متر
    زمین مجوز ساخت
    جنگلی