خرید باغ ویلا 925متری در شمال علی آباد عسگرخان

کد: 37421
17 میلیارد (اقساط بلندمدت)
نوشهر - علی آباد عسگرخان   تاریخ به روزرسانی : 07 آذر 1402 تاپ لوکیشنویژه سرمایه گذاری

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در نوشهر

زمین: 925 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 1
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 17 (اقساط بلندمدت)
کد ملک: 37421

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا 925متری در شمال علی آباد عسگرخان

باغ ویلایی جنگلی در بخش سیسنگان که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم تا شما برای خرید باغ ویلا در نوشهر اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این باغ ویلای جنگلی در روستای علی آباد عسگرخان واقع شده است. همانطور که می دانیم نوشهر منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این باغ ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال ، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این باغ ویلا در شمال نوشهر با متراژی به اندازه 100 متر مربع در زمینی به مساحت 925 متر مربع واقع شده است.
این باغ ویلای جنگلی دارای سازه ای فلت بوده و در مجموع دارای دو اتاق و از نوع ویلای نقلی می باشد.
از امکانات داخل باغ می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و درختان مرکبات و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این باغ ویلای جنگلی در نوشهر زیر 20 سال است که شیوه پرداخت آن به صورت نقد و اقساط و اقساط بلند مدت و دارای سند مالکیت می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی جهت خرید باغ ویلا در علی آباد عسگرخان تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
گروه مشاورین ساحل می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای خرید باغ ویلا اقساطی در نوشهر و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت ساحل تماس حاصل فرمائید.

املاک ساحل


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
دیوار کشی
توالت فرنگی
آیفون تصویری
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
سند عرصه و عیان
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
انواع مرکبات
چشم انداز کوه و جنگل

املاک مشابه باغ ویلا در علی آباد عسگرخان

خرید باغ ویلا در نوشهر650 متر منطقه سیسنگان یک باغ ویلا با مساحت 650 متر مربع در منطقه سیسنگان نوشهر، با امکانات ویژه ای که ارائه میدهد، فرصتی ب...
  • زیر قیمت بازار
  • تاپ لوکیشن
  • فروش فوری
نوشهر/علی آباد عسگرخان
کد: 37695
650 متر
بنا 100 متر
ویلا همکف
جنگلی
باغ ویلا در نوشهر علی آباد عسگرخان سیسنگان با بنایی به متراز 100 متر مربع در زمینی به مساحت 950 متر مربع در شهر نوشهر که یکی از شهر های توریستی...
    نوشهر/علی آباد عسگرخان
    کد: 33837
    950 متر
    بنا 100 متر
    ویلا همکف
    غیرشهرکی
    خرید باغ ویلا در نوشهر - سیسنگان به دنبال ویلایی جنگلی در شهر نوشهر شمال و در یکی از بهترین مناطق غیر شهرکی هستید، این مقاله را تا ان...
      نوشهر/علی آباد عسگرخان
      کد: 33818
      800 متر
      بنا 120 متر
      ویلا همکف
      غیرشهرکی