خرید باغ ویلا 1000متری در پیکلا سیسنگان

کد: 37114
9 میلیارد (پیش پرداخت)
سیسنگان - پی کلا   تاریخ به روزرسانی : 31 شهریور 1402 تاپ لوکیشنویژه سرمایه گذاری

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در سیسنگان

زمین: 900 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 2
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 9 (پیش پرداخت)
کد ملک: 37114

توضیحات در مورد خرید باغ ویلا 1000متری در پیکلا سیسنگان

خرید باغ ویلا در شمال برای کسانی که دنبال آرامش و گذراندن اوقات فراغت خود در فضایی آرام و دور از استرس و تنش های شهری هستند بسیار مناسب است. این باغ ویلا 1000متری در منطقه جنگلی سیسنگان با چشم انداز دریا و جنگل های سرسبز شمال واقع شده است. ویلا 100 متری دو خواب در وسط باغ قرار دارد که کف آن با پارکت های سالم و سقف با لمبه پوشیده شه است. دزدگیر و حفاظ فلزی برای پنجره های نورگیر و دوجدار و درب ورودی نصب شده است.

دو خواب بزرگ به همراه کمد دیواری جادار و دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دارد. کابینت های آشپزخانه به همراه گاز و هود و سینک ظرفشویی و شیرآلات درجه یک نصب شده است. تراس بزرگ فضایی عالی برای استراحت و دورهمی های خانوادگی می باشد.

حیاط بزرگ با درختان چندساله میوه و مرکبات پر شده است و نورپردازی فوق العاده، انباری و پارکینگ جا دار، درب ریموت دار و آیفون تصویری دارد. انشعابات کنتور نصب و ویلا در سیسنگان سند تک برگ دارد.

برای خرید ویلا در نوشهر و خرید زمین در سیسنگان و سایر شهرهای شمال کشور با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما در املاک ساحل از طریق شماره های درج شده در ساید در ارتباط باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
آلاچیق
باربی کیو
حیاط سازی
دیوار کشی
درب ریموت دار
آیفون تصویری
توالت فرنگی
حفاظ و دزدگیر
دوخواب
کابینت دارد
کنتور آب
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
سند شورایی
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
انواع مرکبات
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه باغ ویلا در پی کلا

خرید باغ ویلا در سیسنگان 150متری در روستای پیکلا باغ ویلایی با اندازه متراژ بنای 150 متر مربع در منطقه سیسنگان، روستای پیکلا، با مساحت زمینی به معنای...
  • تاپ لوکیشن
سیسنگان/پی کلا
کد: 37698
400 متر
بنا 150 متر
ویلا دوبلکس
جنگلی