خرید آپارتمان جنگلی 150متری در دهخدا نوشهر

کد: 37104
7.500 میلیارد (نقد و اقساط)
نوشهر - دهخدا   تاریخ به روزرسانی : 30 شهریور 1402

اطلاعات در مورد خرید آپارتمان در نوشهر

زمین: 150 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 150 متر
4 طبقه به بالا
سرویس بهداشتی: 3
اتاق خواب: 3
نوع پرداخت: 7.500 (نقد و اقساط)
کد ملک: 37104

توضیحات در مورد خرید آپارتمان جنگلی 150متری در دهخدا نوشهر

خرید آپارتمان در شمال برای کسانی که نگران امنیت خانه در زمان نبودشان هستند ایده ای بسیار عالی می باشد. خرید آپارتمان در نوشهر که یکی از شهرهای ساحلی-جنگلی مازندران است بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند نهایت استفاده از آرامش و تفریح را در شمال ببرند.

آپارتمان 150 متری با ویو بی نظیر از دریا و جنگل های سرسبز شمال با دسترسی عالی به مراکز رفاهی و درمانی در نوشهر واقع شده است. آپارتمان نوساز و کلید نخورده می باشد. آیفون تصویری، درب ضد سرقت، پنجره های دوجداره و نورگیر، پکیج شوفاژ، تراس بزرگ با چشم انداز فوق العاده و پارکینگ از امکانات این آپارتمان در نوشهر می باشد.

کابینت های شیک، سینک ظرفشویی و شیرآلات درجه یک،گاز صفحه ای و هود آشپزخانه نصب شده است. آپارتمان در شمال 3 خواب بزرگ و مستر به همراه توالت فرنگی و کمد دیواری های بزرگ و جادار دارد. انشعابات کنتور نصب و آپارتمان در شمال مجوز ساخت و پایانکار، سند تک برگ و عرصه و عیان دارد و آماده برای فروش می باشد.

قراراداد خرید آپارتمان در شمال به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا، آپارتمان یا خرید زمین در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ملک در شمال با این مشکلات مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه داشته باشید تا به شما در خرید ویلا مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین املاک ساحل آماده هرگونه مشاوره در جهت خرید ویلا در نوشهر به شما عزیزان می باشند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
حیاط سازی
توالت فرنگی
درب ضد سرقت
اتاق پخت
هود
گاز رومیزی
انباری
شوفاژپکیچ
حفاظ و دزدگیر
کاغذ دیواری
نورپردازی داخلی
پنجره دو جداره
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
منبع آب
کلید نخورده
کنتور برق
مجوزساخت
پایانکار
سند تک برگ
سند عرصه و عیان
پارکینگ دارد
چشم انداز دریا و جنگل
انواع مرکبات

املاک مشابه آپارتمان در دهخدا