باغ ویلای 1000 متری در خیابان افشین نوشهر

کد: 37392
21 میلیارد (نقدی)
نوشهر - خیابان افشین   تاریخ به روزرسانی : 27 آبان 1402 تاپ لوکیشن

اطلاعات در مورد خرید باغ ویلا در نوشهر

زمین: 961 متر
موقعیت: جنگلی
بنا: 100 متر
ویلا همکف
سرویس بهداشتی: 1
اتاق خواب: 2
نوع پرداخت: 21 (نقدی)
کد ملک: 37392

توضیحات در مورد باغ ویلای 1000 متری در خیابان افشین نوشهر

به دنبال خرید باغ ویلای ارزان در شمال نزدیک جنگل یا خرید باغ ویلا در خیابان افشین نوشهر هستید ؟ باغ ویلا در خیابان افشین، نوشهر یکی از بهترین شهرهایی است که می توانید در آن در اقدام به خرید باغ ویلا جنگلی یا خرید باغ ویلای ساحلی نمایید.

باغی که شما انتخاب کردید یکی از بهترین گزینه های خرید باغ ویلا جنگلی در نوشهر میباشد. باغ ویلای زیبا با 961 متر مساحت و یک ویلای نقلی 100 متری داخل باغ که همانطور در تصویر مشاهده میکنید به شدت ویلای تمیز و شسته رفته ای است و حیاطی تزیین شده با گل ها و درخت های زینتی می باشد.

ویلای فلت سمت جنگل همراه با یک اتاق به صورت نقلی در منطقه ای تهرانی نشین یک ویلای فول امکانات ارزان قیمت را برای شما به ارمغان می آورده است.

تمامی انعشابات ویلای مورد نظر نصب شده و آماده استفاده شدن است . علاوه بر حیاط و محوطه سازی فوق العاده ویو جنگل ویلا را جذاب ترمی کند.

تیم املاک ساحل نوشهر خرید باغ ویلا جنگلی در شمال را برای شما خریداران محترم آسان تر نموده و همچنین املاک ساحل به عنوان یکی از مشاورین مطرح و فعال در شمال کشور شناخته شده است که می تواند مشاوره کاربردی و مطمئن در شمال را به شما ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید باغ ویلا اقساطی در نوشهر با تیم ما در تماس باشید.


تماس با علی اکبر ترک

امکانات

شومینه
تراس
باربی کیو
دیوار کشی
توالت فرنگی
آیفون تصویری
گاز رومیزی
انباری
حفاظ و دزدگیر
دوخواب
کابینت دارد
کنتور آب
کنتور گاز
چاه آب
منبع آب
کنتور برق
سند تک برگ
باغ گل و گیاه
پارکینگ دارد
انواع مرکبات
چشم انداز دریا و جنگل

املاک مشابه باغ ویلا در خیابان افشین

باغ ویلا 300متری در نوشهر خیابان افشین اگر به دنبال خرید باغ ویلا در نوشهر هستید این ملک اکازیون و نقلی را از دست ندهید . علاقه مندان خرید ...
    نوشهر/خیابان افشین
    کد: 37110
    300 متر
    بنا 140 متر
    ویلا همکف
    جنگلی