خرید ویلا در شمال با سونا و جکوزی

خرید ویلا در شمال با سونا و جکوزی

خرید ویلا در شمال با سونا و جکوزی

تصور کنید ویلای زیبای شما در شمال کشور، نوشهر دارای حوضچه ایی آب گرم باشد که با وقت گذراندن در آن، خستگی از تن بدر شود و حس لذت و آرامش را توامان با هم تجربه کنید. استفاده از جکوزی مزایای زیادی دارد، مانند تسکین استرس، ماساژ ماهیچه ها و حتی استفاده از جکوزی برای خواب بهتر…

خرید ویلا در شمال با سونا و جکوزی

انتخاب با شماست می تواند جکوزی در فضای سرباز باشد یا در داخل ویلا، و باید در زمان خرید و فروش ویلا در نوشهر به این موضوع توجه نمایید، در هر دو صورت این امکانی ست که چهره ایی از لوکس بودن به ویلای شما می بخشد و وجه تفریحی آن نیز قابل انکار نیست. در ادامه این مقاله قصد داریم کمی بیشتر به این آپشن دوست داشتنی بپردازیم.

جکوزی چیست ؟

جکوزی ها در واقع همان استخرهای کوچک و حوضچه های آب گرم هستند که تحت فشار پمپ قرار می گیرند و همانند استخرها نیازمند تصفیه خانه، گردش آب و لوله کشی و دیگ بخار برای گرم کردن آب هستند.

جکوزی ها می تواندد در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی شوند. و از لحاظ جنس بدنه نیز به پلاستیکی، پلیمری، چدنی، استیل لعاب کاری شده، کامپوزیتی تقسیم بندی میشوند.

خرید و فروش ویلا در نوشهر

اما اگر بطورکلی بخواهیم آنها را از لحاظ نحوه ساخت دسته بندی کنیم به دو دسته فایبرگلاس و استخری دسته بندی می شوند. نیاز است برای جکوزی های استخری تجهیزات آماده شود و مراحل ساخت توسط متخصص و کارشناس انجام شود. مراحل ساخت این نوع از جکوزی ها زمانبر بوده و کمی پردردسر است. جکوزی فایبرگلاس را هم می توانید از فروشگاههای معتبر خریداری کنید نصب این جکوزی ها به نسبت آسانتر است.

بطور کلی ساخت و نصب جکوزی ها باید طبق استاندارد اجرا شود و پیش از نصب باید اطمینان حاصل کرد که سازه ساختمان تحمل جکوزی پر از آب را دارد یا خیر؟! و آیا نیاز به مقاوم سازی است ؟ بررسی این موارد نیازمند مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است. چرا که گاهی شما دوست دارید جکوزی روی سقف نصب شود و نمی توان بی گدار به آب زد. از نظر ما شما باید از صفر کار یعنی زمان خرید و فروش زمین در نوشهر به این موضوع و آینده ملک خود فکر کنید.

نصب جکوزی ویلا در شمال نیاز به مجوز دارد یا خیر؟

فرقی نمی کند که ساخت سونا و جکوزی بصورت عمومی باشد یا برای استفاده خانگی در هر حال نیاز به مجوز برای ساخت آن وجود دارد. شما باید از قبل مشخص کنید که قصد ساخت چه نوع جکوزی با چه ابعادی و با جه امکاناتی می خواهید در ویلا راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که اگر جکوزی راه اندازی شده در ویلا با مجوز آن برای راه اندازی هم خوانی نداشته باشد بدیهی ست که مجوز شما باطل خواهد شد. شاید دریافت مجوز برایتان سخت و حوصله سربر باشد اما در آخر شما هستید که با خیال راحت به ساخت و راه اندازی جکوزی خواهید پرداخت.

خرید و فروش زمین در نوشهر

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های ساخت جکوزی چه می تواند باشد ؟

ابعاد استاندارد جکوزی، طرح جکوزی مدنظر، متریالی که برای ساخت جکوزی باید استفاده شود و همچنین مکانی که برای ساخت و نصب جکوزی در ویلا در نظر گرفته می شود.

توجه به چه پارامترهایی برای ساخت و نصب جکوزی خانگی لازم است؟

پیش از این هم گفتیم که جکوزی جز آپشن های لوکس ویلا یا ساختمان محسوب می شود، و طبیعتا روی قیمت تمام شده ی ویلا تاثیر می گذارد. بنابراین اگر قرار باشد شما هزینه ی بیشتری برای خرید ویلا در شمال به واسطه ی وجود جکوزی پرداخت کنید لازم است به یکسری از پارامترها در ابندا توجه فرمایید.

خرید ویلا در شمال

  • جنس بدنه
  • ابعاد استاندارد
  • سیستم تصفیه آب
  • پمپ و تجهیزات جکوزی

حتی اگر خودتان قصد دارید ساخت یا نصب جکوزی در ویلا را دارید توجه به این پارامترها ضروری است.