جاذبه های گردشگری نوشهر

جاذبه های گردشگری نوشهر

جاذبه های گردشگری نوشهر

نوشهر، یکی از شهرهای زیبای غرب استان مازندران است. و در شرق چالوس قرار دارد، اگر از مسیر کندوان قصد سفر به شمال کشور را دارید، حتما به نوشهر سفر کنید. شهری آرام به دور از هیاهو و زندگی شلوغ شهری، شهری که در محاصره دریا و کوه و جنگل و آبشار با ییلاقات با صفا و خوش آب و هوا قرار دارد. می توان گفت این شهرستان از دو بخش جلگه ایی و جنگلی تشکیل شده است. در کنار سواحل زیبا مناطق جنگلی آن باعث شده توجه جنگل نوردان و طبیعت گردان را به سمت خود جلب کند.

خرید و فروش ویلا در نوشهر

یکی از نکات قابل توجه و مثبتی که می توان به آن اشاره کرد ، فرودگاه نوشهر است که شما برای سفر به نوشهر علاوه بر مسیرهای زمینی و لذت بردن از طبیعت سبز می توانید از مسیر هوایی و با کمترین زمان به مقصد برسید. قطعا گردشگرانی که بعد از سفر به نوشهر تصمیم به خرید ویلا در نوشهر می گیرند ، سوا از بهره گیری از آب و هوای تمیز آنجا مایلند با جاذبه های گردشگری آن منطقه آشنا شوند.

در ادامه به جاذبه های گردشگری نوشهر بیشتر خواهیم پرداخت

دریاچه ارواح (دریاچه ممرز) در نوشهر

خرید و فروش زمین در نوشهر

دریاچه ایی پر رمز و راز، در 5 کیلومتری روستای چلندر از توابع نوشهر ، که در بین بومیان منطقه به دریاچه ممرز نیز معروف است. طول دریاچه در حدود 700 متر و عرض آن 300 متر است. تنه ی برخی درختان خشک شده از داخل دریاچه سر برآورده و شکلی خوفناک به دریاچه میدهد. جالب است بدانیم که این دریاچه در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت شده‌ است.

باغ اکولوژی (باغ گیاه شناسی) در نوشهر

باغ 37 هکتاری در مرکز شهر نوشهر که از باارزشترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری نوشهر می باشد. صدها گونه گیاهی کمیاب با قدمت طولانی را میتوان در این باغ یافت. جز آثار ملی کشور نیز محسوب میشود.

بندرگاه نوشهر

قدمت بندرگاه نوشهر به سال 1309 می رسد. که در سالهای اخیر امکان بازدید از این بندر مهم و تجاری کشور برای گردشگران فراهم شده است. این بندر توسط شرکت بلژیکی آگرمن و شرکت هلندی بورورکس ساخته شده است.

خرید ویلا و زمین در نوشهر

روستای نجارده در نوشهر

اولین ساکنان این روستا نجار بودند و علت نام گذاری این روستای سرسبز و زیبا این بوده است. روستای نجارده روستایی جلگه ای در 7 کیلومتری نوشهر قرار دارد، که در دل جنگل های آن آبشار نجارده از زیباترین آبشارهای دیدنی ایران قرار دارد.

از دیر باز خرید ویلا در شمال ، به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری زیاد و آب و هوای بسیار خوب بین مردم مورد توجه قرار گرفته است از همین رو خرید و فروش ویلا و زمین در شمال به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن جا افتاده است.

چشمه گردوک در نوشهر

در 5 کیلومتری بخش جنوبی نوشهر  و در دل روستای سنگ تجن، چشمه ای زلال و باصفا قرار دارد که علاوه بر جاذبه طبیعی، تامین کننده آب شرب منطقه نیز می باشد.

 

پلاژ سیترا در نوشهر

 

خرید ویلا لاکچری در نوشهر

بهتر است بگوییم منطقه نمونه گردشگری سیترا .حدود 19 هکتار مساحت دارد که میتوانید کنار ساحل قدم بزنید و یا اگر اهل ورزش های آبی هستید شنا ، جت اسکی، قایق سواری و پاراسل را امتحان کنید. در ماه های اوج مسافرت بویژه بهار و تابستان این منطقه پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است.

 

پارک جنگلی خانیکان (جنگل نیرنگ) در نوشهر

پارک جنگلی خانیکان یا جنگل نیرنگ، در 5 کیلومتری نوشهر و در حاشیه جاده نیرنگ قرار دارد، فضایی خوب برای کمپ و پیک نیک های خانوادگی می باشد و مناظر زیبا و چشم نوازی از طبیعت بکر را تقدیم شما می کند. بهار و پاییز فرصت خوبی برای بازدید از این جنگل است.

 

تنگه دار یا تنگ دار در نوشهر

تنگه دار یا تنگ دار در 8 کیلومتری نوشهر در دل جنگل و طبیعت بکر روستای کوشکسرا قرار دارد. که هر ساله گردشگران و طبیعت گردان بسیاری را در فصول گرم سال به سمت خود می کشاند. عبور از رودخانه خنک که در بین دیواره های سنگی و درختان محصور شده هر ذهن ماجراجویی را به سمت خود جذب می کند و خاطره ای هیجان انگیز به یادگار می گذارد.

فروش زمین سرمایه گذاری در نوشهر

نوشهر پر از جاذبه های گردشگری است و به همین دلیل آن را به یکی از شهرهای محبوب توریستی شمال کشور تبدیل کرده است. یکی دیگر از عوامل محبوب بودن نوشهر نزدیکی این شهرستان به پایتخت است. با اندکی هوشمندی می توان فرصت های شغلی این منطقه را بخوبی شناخت و در آن سرمایه گذری کرد. در سالهای اخیر که خرید ملک در شمال کشور پرطرفدار شده، نوشهر منطقه ایی با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در زمینه خرید ویلا در نوشهر و خرید زمین در نوشهر است. البته همین فضا سبب شده که افراد سودجو با استفاده از عدم آگاهی مشتریان و عدم شناخت کافی نسبت به منطقه، دست به فروش ملک با قیمت های غیرمنطقی و تحت شرایط غیرقانونی زده اند.

 

بنابراین برای پیشگیری از خسارت های مالی احتمالی به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران کارآزموده و خبره در این زمینه مشورت کنید. مشاوران با تجربه تیم ما، آماده کمک به شما می باشند. در صورت تمایل می توانید با شماره های مندرج در سایت برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

گروه مشاورین املاک ساحل در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر، سیسنگان، رویان، چمستان و محمودآباد در خدمت شما عزیزان می باشد.