الویت شما در سرمایه گذاری با ملک است یا طلا

الویت شما در سرمایه گذاری با ملک است یا طلا

الویت شما در سرمایه گذاری با ملک است یا طلا ؟

سرمایه گذاری با هدف پس انداز کردن همیشه موجب امنیت خاطر و دلگرمی است، چرا که در موقعیت فشار و بحرانی می توانید از سرمایه گذاری که قبلا انجام داده اید کمک بگیرید. در سالهای اخیر و باتوجه به وضعیت اقتصادی پروسه سرمایه گذاری کم رنگ شده است چرا که باکاهش ارزش پول قدرت خرید پایین آمده است اما مساله ایی نیست که به فراموشی سپرده شود. انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری به سبک زندگی، میزان ریسک پذیری و شخصیت سرمایه گذار بستگی دارد. از آنجاییکه بازار طلا و ملک مانند خرید و فروش زمین در نوشهر و تمامی شهر های شمالی امن ترین بازار در بین مردم بوده اند، در این مقاله سعی بر این است که مقایسه بین سرمایه گذاری در طلا و سرمایه گذاری در مسکن صورت گیرد.

 

آنچه قبل از سرمایه گذاری باید مورد توجه قرار بگیرد، نقدشوندگی ، میزان ریسک و بازدهی انتظاری. بدیهی ست که میزان نقد شوندگی طلا از ملک بیشتر است، در مدت دو سه روز می توانید سرمایه ایی که به طلا تبدیل کرده اید نقد کنید اما این امکان در ملک در این بازه زمانی کوتاه حتی زمانی که بازار ملک در اوج خودش بود هم فراهم نیست. سرمایه گذاری در طلا با وجود ارزش بالایی که این فلز دارد، همیشه جذاب بوده است و در طول تاریخ دولت در تلاش است تا با سرمایه گذاری در طلا ، پشتوانه محکمی برای مردم ذخیره کند. از مزیت های سرمایه گذاری در طلا روش های متنوع است مثلا با خرید طلای آب شده، طلای دست دوم و انواع سکه می توان در طلا سرمایه گذاری کرد در واقع با هر مبلغی می توان در طلا را سرمایه گذاری کرد.

خرید و فروش ویلا در نوشهر

با اینکه هرکسی و با هر بودجه ایی توان سرمایه گذاری و خرید و فروش ویلا در نوشهررا ندارد اما در طول دوران سرمایه گذاری در مسکن همیشه جذاب بوده است. سرمایه گذاری در مسکن میزان ریسک پذیری اش پایین تر از طلاست و میتوان با خریدن یک ملک تجاری از آن کسب درآمد کرد یا با خریدن یک خانه برای خود سرپناهی داشت و در صورتیکه به آن نیاز نداشته باشید می توان با رهن و اجاره دادن درآمدی کسب کرد و مجددا در ملک سرمایه گذاری کرد. اکثر افراد سرمایه گذاری در ملک را برای آینده فرزندان خود در نظر می گیرند که در این مورد هم سرمایه گذاری مطمئن و درست است. اما باید به این موضوع دقت کرد که نگهداری از ملک و پیشگیری از استهلاک آن هزینه بردار است.

خرید ویلا در شمال

در هر حال شخص سرمایه گذار می بایست قبل از سرمایه گذاری با توجه به هدف خود از سرمایه گذاری و میزان بودجه ایی که دارد یک روش را انتخاب کند. سرمایه گذاری در ملک، خرید ویلا در شمال از جمله موضوعاتی است که در زمینه سرمایه گذاری در ملک مورد توجه بوده اند، در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در نوشهر و خرید زمین در نوشهر افزایش یافته، و با توجه به تفاوت سطح سلیقه ها و بودجه ایی که برای خرید ویلا در شمال در نظر دارند، بازار گرمی برای فروش ویلا در شمال به وجود آمده است. اما در این بین نباید غافل باشیم از اینکه دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر میرسد خرید و فروش ملک در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم ما آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.