آبنمای خانگی در ویلای شمال

آبنمای خانگی در ویلای شمال

ایجاد محوطه ی جذاب اطراف ویلا یک اقدام مهم برای زیباتر شدن ویلا به شمار می رود. اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کرده اید می توانید برای زیبا سازی فضای سبز ویلا اقداماتی را انجام دهید. برای زیبا شدن فضای سبز از المان های مختلفی استفاده می شود که به کار گیری آب نما در فضای سبز ویلا یکی از این المان ها به شمار می رود. صدای جریان آب روح تازه ای به حیاط ویلای شما خواهد بخشید و فضای ویلا را برای شما دلنشین خواهد کرد. آبنما در محوطه ی داخلی و خارجی ویلا مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به تشریح آن می پردازیم.

 

آبنمای داخلی

می توان آب نما را در فضای داخلی ویلا به کار برد و با سنگ های طبیعی و گیاهان آن را تزیین نمود و طبیعت را به درون خانه راه داد.

آبنما را می توان در محوطه سازی فضای ورودی به کار گرفت و از این طریق احساس آرامش و طراوت را هنگام ورود به ویلا ایجاد کرد. همچنین می توان از آبنما برای جدا کردن بخش ورودی از سایر بخش ها استفاده کرد.

نشیمن یکی دیگر از مکان هایی است که می توان آبنما را در آن به کار گرفت. استفاده از آبنما در فضای نشیمن موجب ایجاد احساس آرامش و طراوت در خانه خواهد شد و فضای تاثیر گذار به وجود خواهد آورد. هنگام استفاده از آبنما در نشیمن باید توجه کرد که در جای مناسبی آن را تعبیه کنید تا مزاحم رفت و آمد نشود.

آب نمای پیش ساخته این آبنماها در سبک مدرن نیز تولید می شوند. دارای انواع مختلف دیواری برای اتصال روی دیوار و ایستاده برای قرارگیری روی کف می باشند.

 

 

آبنمای خارجی

برای فضای بیرونی ویلا می توانید از آبنمای ساده که شبیه به یک حوض کوچک هستند استفاده کنید. این نوع آبنما در کنار آلاچیق جلوه ی بسیار بهتری خواهد داشت.

اگر فضای حیاط شما کوچک است می توانید به جای فضای کف از فضای دیوار برای آبنما استفاده کنید و آب نمای دیواری را در محوطه ی فضای سبز مورد استفاده قرار دهید.

 

آبنمای سنگی یکی از آبنماهای زیبا برای استفاده در فضای سبز می باشد . این نوع آب نما فضای طبیعی تری در حیاط شما به وجود خواهد آورد.

آبنمای باغی می توانید با به کار گیری آبنمای سنگی در کنار درختان و گیاهان فضایی زیبایی را در حیاط ویلای خود به وجود آورید.

آبنمای آبشاری می توانید این نوع آبنما را در حیاط کوچک به کار ببرید و با گلکاری و طراحی فضای سبز مناسب فضایی دل انگیز ایجاد نمایید.

استفاده از آبنما فضایی دل انگیز را در حیاط ویلا به وجود خواهد آورد و می توانید از زیبایی های شمال درکنار صدای جریان آب لذت ببرید. اگر اقدام به خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در چمستان کرده باشید می توانید فضای سبز ویلا را مطابق سلیقه ی خود تغییر دهید و از آبنما برای عجین کردن این فضا با طبیعت استفاده نمایید.